2.5

3.1K 272 82
                                    

Ertesi gün

Felix
AAAA SONUNDA BİLET ALDIM CİLDİRDİM

Bangchan
Ne

Felix
Hyunjin gitmeden önce ona bende gelicem demiştim

Ama o imkansız demişti

Şimdi nasıl gidiyorum iyi izlesin yarın akşam uçağım kalkicaj HAHAH

Seungmin
Şimdi de biz sensiz kalcaz

Minho
Evet şimdi de sen yoksun ama

Jisung
Kim eğlendircek bizi şimdi

Felix
Ama şimdi böyle yaparsanız

Bangchan
Şaka yapıyoruz git sen gör sevgilini sonra al onu da gel

Seungmin
Ebet ama hızlı olun

Jisung
Yoksa ışıngac bulurum

Bangchan
O ne

Jisung
Işınlanma aracı

Felix
Bak bu çocukta zeki işte

Neyse ben valiz hazırlamaya başlayıcam

Babay

Felix, dolaba doğru yöneldi ve ne kadar kalacağını bilmediği için eline gelen herşeyi valize yerleştirdi. Ardından valizi bir kenara koyup yatağa uzandı ve uyudu.

Ertesi gün nihayetinde gelmişti. Felix heycanla uyandığında üstünü giydi ve valizi arabaya yerleştirdi. Ardından hava limanına doğru sürmeye başladı. Saat daha 1 idi fakat Felix bunu umursamamisti çünkü 6 saat sonra uçağı vardı ve 3 saat vardı hava limanı ile aralarında. Bangchan'ın evinin önünde durdu ve onu da aldı.

"Channieeee hava limanından sonra arabam sana emanet tamam mı?" Dedi Lix Chan hiç şüphesiz onaylayarak yola devam ettiler. Ara sıra marketlerde durup abur cubur aldılar. Trafik yoğundu bu nedenle hava limanına geldiklerinde saat 17:30'du. Bilet sırasına girdiler. Herşey halledildiğinde uçağın yanına gitti ve Chang'a sarıldı. "Seni seviyorum Chang!" Diyip yanağından öptü.

Chang çocukların babası gibiydi. Seungmin hariç. (onunda babası ama farklı neys) Seungmin bile Chan geçen sene evlenmişlerdi. Felix saate baktı aslında daha yarım saat vardı ama o yinede uçağa bindi ve uçakta beklemeye başladı.

Ve beklenen an gelmişti. Uçak kalkışa geçti!

ꨄ︎︎ꨄ︎
AYayaya selam selam
•••
Felix manitinin yanına uçuyor
😯😯😯😯
•••

-fairy drawing- HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin