Hyunjin yutkundu. "Dünyanın bir diğer ucuna taşınıcaz Lixim... Çok özlicem seni."
Felix ayağa kalktı ve Hyunjin'in karşısına geçti. "Sen nereye isen. BENDE ORAYA GİDİCEM! SENİN OLMADIĞIN YERDE DURMAK İSTEMİYORUM. Ben senin olduğun yerde cenneti yaşıyorum. Senin olmadığın yerler cehennem bana."Hyunjin'de karşısında ayağa kalktı. "Annemin dediği gibi Hyunjin. Sen ağlarken cehennemi yaşıyor isem cenette oluşumun ne faydası var. Ben seni istiyorum."
Hyunjin gülümsedi ve sarıldı. "Gelemezsin bebeğim. Bu biraz imkansız."
"Sana göre imkansız. Bana göre sadece zor."Ardından Felix'de Hyunjin'e karşılık verdi. "Sen bıraksan ben bırakmam seni." Dedi Hyunjin, Felix'in boynundan öperken.
"Bana da bilet al ya da ben sonra gelirim amca toparlanirim"
"Bebeğim hayır. Lütfen. Bak ben bu akşam gidicem mutlu mutlu gideyim olur mu?"
"Peki." Dedi Felix istemsizce.Akşama kadar beraber takıldılar ardından hava alanına geldiler. Felix aglayarak sarıldı Hyunjin'e. Saçından öptü sımsıkı sarıldı Hyunjin'de.
"Sana söz en kısa zamanda seni ziyarete geleceğim sevgilim."
Felix gülümsedi ve el salladı. Hyunjin uçağa binmişti ve gözden kaybolmuştu. Felix başını eğdi ve göz yaşlarını sildi.
"Sana imkansız gelen herşey bana sadece zor gelir. Sadece biraz zaman sevgilim."
ꨄ︎ꨄ︎ꨄ︎
Gerçekten bu sefer uyucam
•••
Kuramadım sizi KFKSKFSMFKSKFKSLGELFL
•••
İYİ GECELEERR MUCKS MUCKS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-fairy drawing- HyunLix
Short Story*Hw4ng size bir fotoğraf gönderdi.* 28/03/22➪08/08/22 Başlangıç Final