2.6

3.1K 265 75
                                    

Felix uzun bir yolculuğun nihayetinde hava limanında inmişti. Herşeyini alıp kontrollerden geçtikten sonra hava limanından çıktı. Fakat gördüğü manzara karşısında şoka uğramıştı. Babası ile Hyunjin sohbet mı ediyordu? Felix'in babası ölmüştü 2 sene olmuştu hatta. Bu Felix için fazlasıyla garipti.

Bir hızla yanlarına gitti ve babasının önünde durdu. "SEN YAŞIYORSUN?" Felix'in babası bunu onaylar şekilde Felix'e yaklaştı fakat Felix geri adım atarak sarılmasını engelledi. "Yalancı." Ardından Hyunjin'e döndü.

"Senin bana demek istediğin bişey var mı?" Biraz tehditkar bir ses tonu ile konuşuyordu Lix. "Sana bir açıklamam var fakat bana kızacak olman kötü. Babanla iş birliği yapmaya geldim buraya. Şimdi de babanı ikna edip senin 24. Yaş doğum günün için yanına geliyorduk. Ama  sen çoktan gelmişsin."

"Sen neden bana babamın yaşadığını söylemedin? Birde gelip iş birliği yapmışsın. Hele sen artık sana baba demek istemiyorum ben. İğrenç birisin, zaten öldüğüne o kadar üzülmedim açık konuşacağım sana." Felix'in gözleri dolmuştu.

"Annemi aldatıp 4 tane üvey kardeşim olduğunu 10 yaşında öğrenmek bana ağır gelmişti bil istiosan. Annem bişi diyememişti sende en sonunda anneme söyleyip onu öldürdün ve sırf ceza almamak için ölü taklidi yaptın dimi?!"

Hyunjin duydukları karşısında şoka girmişti. Felix'in babası sinirlenip Felix'e sert bir tokat attığında Hyunjin Felix'i arkasına aldı. "Bak bunları biliyor olsaydım seninle iş birliği yapmazdım ne kadar adi bir orospusun."

Felix'in babası bişey demeden gittiğinde, Felix Hyunjin'in göğsünde ağlıyordu.
"Madem sen gelmişsin biraz burda kal sonra gideriz Kore'ye kabul mu güzelim?" Dedi Hyunjin, Felix'in saçından öperken.
Felix başıyla onayladı ve arabaya binip eve doğru ilerlemeye başladılar.

ꨄ︎ꨄ︎
Biraz kötü bir bölüm oldu yapcak bisi yok
•••

-fairy drawing- HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin