2.7 -Final-

3.4K 278 153
                                    

Eve geldiklerinde Felix koltuğa yattı ve kapalı olan televizyonu izlemeye başladı. Hyunjin Felix'in baş ucuna eğilip saçını okşadı, ardından kalktı ve mutfağa gidip ikisine de kahve yapıp salona geldi.
"Güzelim al iç kahveni." Felix kahveyi aldı ve içmeye başladı. "Babamdan nefret ediyorum. İğrenç insan keşke ölseymiş."

Hyunjin gülümsedi. "Tamam güzelim boşver sen. Yarın senin doğum günün değil mi?"

Felix kafasını olumlu anlamda salladı. "İyi öyleyse bu akşam çıkalım gidelim Kore'ye." Felix neden olduğunu anlamamıştı ama sorgulamakta istemedi ve kabul etti. Bavulu zaten hazırdı o yüzden sadece Hyunjin'in kucağında uyudu.

ꨄ︎ꨄ︎ꨄ︎

Sonunda akşam olmuştu ve Felix hâlâ uyuyordu. Hyunjin Felix'i kucakladı ve arabaya bindirdi, ardından bavulları arka koltuğa koydu ve hava limanına doğru sürmeye başladı.

Yolu nerdeyse yarılamışlardı, Felix uyandı.
"Gidiyor muyuz? Neden uyandırmadın?" Hyunjin gözlerini yoldan çekmeden konuştu. "Çok tatlı uyuyordun bir bebek gibi. Uyandırmak istemedim bende."

Felix, Hyunjin'in yanağından öptü ve başını cama yaslayıp dışarıyı izledi.

Çok geçmeden hava limanına vardılar ve sıra beklemeye başladılar. Felix fazla sıkılmıştı, Hyunjin ise bir çocuk babası gibiydi Felix ile.

Sonunda sıra onlara gelmişti ve tüm işlemlerden geçip uçağa bindiler.

ꨄ︎ꨄ︎ꨄ︎

Ertesi gün Kore'ye indiler. Ve diğer çocukların yanına vardılar. Hep beraber akşama kadar oturup sohbet ettiler, eğlendiler, yemek yediler. Ve sonunda Felix'in doğum gününü kutlamak için ellerinde pasta ile salona girdiler fakat bir gariplik vardı. Hyunjin ortada yoktu.

Işıklar kapalıydı bu da Felix'in görüş alanını kapatıyordu. Hyunjin, Felix'in önünde eğildi ama Felix bunu fark etmedim. Diğer çocuklar pasta ile yanına geldiler ve Felix mumları üfledi.

Ardından Minho ışıkları yaktı ve Hyunjin elinde ki kutuyu Felix'e uzattı. "Son anıma kadar, çizimlerle seni ölümleştirdiğim gibi, ölüme kadar benimle olmanı istiyorum. Benimle evlenir misin?"

Felix şok içinde Hyunjin'e bakıyordu, ardından Hyunjin yüzüğü Felix'e taktı.
"AAA EVET EVET." Hyunjin ayağa kalktı ve sımsıkı sarıldılar. "İyi ki doğdun!" Dedi herkes. Felix mutluluktan ağlıyordu. Doğum gününde evlenme teklifi almıştı.

ꨄ︎ꨄ︎ꨄ︎
Final🥺💗
•••
Bir tane daha fic yazmayı düşünüyorum. 
•••
KFMSKFSMFKSKF
•••
Bir sonraki ficte görüşürüz umarım beğenmişsinizdir.

-fairy drawing- HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin