21

5.4K 452 85
                                    

Hyunjin Felix'in attığı konuma gelmişti. Bir otelin önünde duruyordu. İçeri girdi ve birini ziyaret etmek istediğini söyleyip Felix'in adını verdi. Odasını duyduğu gibi odaya koştu kapıyı açabileceğini düşünerek hızla kapı koluna asıldı. Ama kapı açılmadı. "FELİX KAPIYI AÇAR MİSİN BEN GELDİM. HYUNJİN." Felix kapıya doğru baktı. Yavaşça ayağa kalktı ve kapı kilidini açtı. Kapıdan başını eğdiğinde Felix'in kızarmış ve ıslak gözleri ile göz göze geldi Hyunjin. "İçeri gelme. Ne zırvalicaksan zırvala. Sonra git." Hyunjin başını eğdi ve konuştu.

"Abim hesabıma girmiş ve herşeyi o yazmış. "Abim yazdı."  Yazılmıştı ya onu da abim yazmış senden hoşlandığım şeyinide. Özür dilerim Felix. Bu kadar ileri gidebileceğini hiç düşünmemiştim."
Felix mimiksiz bir şekilde Hyunjin'e baktı. Hyunjin anlamışcasına konuştu; "Bitti. Bu kadardı." "Tamam." Dedi Felix. Ardından kapıyı daha çok araladı. Hyunjin içeri geçti ve yatağa oturdu. Felix ise tam yanına.

"Bazen herşey için geç kalınır ya? Sanırım sen çok geç kaldın Hyunjin. Şifreni değiştirip abinin hesaba girmemesini sağlayabilirdin. Bunu hiç düşünmedin. Düşündüğün zamanda geç oldu."
Hyunjin yutkundu ve Felix'e baktı. "Avustralya'ya gidiyorum ben. Kendine başka oyuncak falan bulursan iyi olur."
Felix ayağa kalktı ve Hyunjin'e kapıyı gösterdi. Hyunjin sadece Felix'e bakıyordu. Felix sesini yükselttiğinde kendine geldi ve özür dileyip odadan çıktı.

ꨄ︎ꨄ︎ꨄ︎
Aşklarım selaaam!!!
•••
Nasılsınızzz
•••
Yeni bölüm yeni bölüm ❣️❣️
•••
Hadi görüşürüz
•••

-fairy drawing- HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin