🩹 12.05.2022 🔥
⭐️⭐️⭐️ OY VERMEYİ UNUTMAYIN. ⭐️⭐️⭐️
Keyifli okumalar!
- yektaneMEDYA: Moderator - My Witch
Bir şeyiniz olayım sizin,
Hani nasıl isterseniz,
Oğlunuz, kiracınız, sevgiliniz.
- Cemal Süreya.🩹🔥
17. ANAHTAR
Umulmadık ânda geldin ya bana,
Ummadığım ânda yaşamayı sevdim.Ağzımdan çıkan küfür mırıltısını durduramadım.
"Siktir."
Dudaklarım şaşkınlıkla aralanırken kollarımı bağlamış ve dövüş filmini izliyormuş gibi oturuyordum. Arsel ve diğerleri de benim gibi müdahale etmeden öylece oturuyordu. Ferit'in ikinci yumruğu Kıvanç'ın suratına gelecekken havada kaldı. Kıvanç, Ferit'in yumruk olan elini tuttu.
Ferit hızlı hızlı nefeslerini solurken, Kıvanç bir eliyle hemen kızarmaya başlayan elmacık kemiğine dokundu diğer eliyle ise hâlâ kendine gelecek olan yumruğu tutuyordu.
Ferit, Kıvanç elini ıslak bir havlu gibi silkerken Kıvanç'ın ağzında küçük bir inilti çıktı. Büyük ihtimalle yarası gerildiği için canı acımıştı. Ferit, ondan uzaklaşarak salonda volta atmaya başladığında ne olduğunu anlayamıyordum.
Yanımda duran Arsel dışında diğerlerini göz hapsinde tutarak ne olduğunu anlamaya çalıştım. Hepsinin suratında anlamsız ve sıkıntılı bir ifade vardı. Kıvanç'ın başı öne eğikti.
Olayları takip ederken sanki gerilimlerle oynanan bir futbol maçının içindeymiş ve maçı anlatan spikermişim gibi hissediyordum.
Arsel... Arsel topu ortalıyor ve Ferit. Ferit... Gooool! Feriiiit, gooool!
Kaleci Kıvanç, yüzünden sekip gol olan yumrukla beraber şok içerisinde!
Siktir... yine dikkatim dağılmıştı!
Semih, Kıvanç'a doğru konuştuğunda dikkatimi yeniden toparlamaya çalıştım. "Ona, öyle bir şeyi nasıl söylersin?" diye sordu.
Arsel ağzının içinden şeyler mırıldanarak ayağa kalktı, Kıvanç'ın yanından geçerken tekme atar gibi sertçe bacağına vurdu. Sonra ise yanlışlıkla vurmuş gibi hiçbir şey demeden cama doğru yürümeye devam etti.
Ne oluyordu? Kıvanç'ın arkadaşları, hiç tanımadıkları beni mi savunuyordu yoksa bana mı öyle geliyordu?
Hepimizin bakışları, başı öne eğik olan adamdayken cevap bekliyorduk. Cevap bekliyordum. Kıvanç yediği darbeler sonucunda kendine geldiğinde sonunda konuşmaya karar verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALI KÜL
Mystery / ThrillerKızlar yurdunda kalan bir genç kızın başına en fazla ne gelebilir ki? diye sormayın. Çünkü kimse kendini organ ticareti yaparken bulmayı hayal etmez. ~ Yayımlanma tarihi: 29 Kasım 2021