Vekkeklokke mi ringer. Fyfaen jeg hater den lyden. Jeg skrur den av og sukker. Etter noen minutter på telefonen så kommer jeg meg ut av senga og inn på badet. Der vasker jeg ansiktet og pusser tennene. Jeg går kjapt bort til klesskapet mitt og finner fram en hvit singlet som viser kløft og low waisted hullete jeans. Basic men greit. Jeg går innpå badet igjen og tar på push up bh og klærne mine. Så børster jeg håret. Jeg ser på meg selv i speilet. Med raske bevegelser finner jeg fram mascara og tar det på kjapt. Det får være nok. Etter det løper jeg ned til kjøkkenet.
Ingen var hjemme så jeg fann fram en banan og satt meg ned. Jeg snappet noen folk da jeg så at noen hadde adda meg. Jeg sjekket profilen.
«Casper»
Bitmojien hans var kjekk så jeg adda han tilbake. Ikke lenge etter skrev han i chatten.
«Mari, ikke sant?»
Jeg så på meldingen.
«Ja. Hvordan fikk du snappen min?»
«Så deg på insta. Syntes du var søt (;»
Jeg frøs. Han syntes at jeg var søt?
Jeg snappa han tilbake et bilde der jeg smilte, og kløfta mi vistest.
«Wow» skrev han.
«(:» sendte jeg tilbake før jeg tok med meg sekken min og gikk ut.Jeg møtte Emilie på skolen. Hun klemte meg.
«Hei!» sa hun. Jeg smilte og sa hei tilbake.
Så gikk vi til timen.
Timen var kjedelig. Så jeg tok diskre telefonen min ut av sekken og under pulten. Jeg og Emilie sitter bakerst sammen så vi ble aldri tatt.
Han hadde sendt meg en ny snap. Bare bilde av seg selv. Han var faktisk litt kjekk.
«Du var ikke værst du heller da»
Skrev jeg. Han gikk innpå chatten med en gang. Bare et blunke fjes.