Vi hadde satt fra oss Ølen og nå var jeg på topp av han. Vi klinte intenst og armene hannes var på rompa mi. Han stoppet og hvisket
«Kan vi gå på rommet ditt?» jeg nikka og vi gikk raskt innpå rommet mitt.
Shitt skal jeg miste dommen nå? Jeg så på han og han tok av seg t skjorta så jeg så magemusklene hannes. Det gjorde meg litt kåt så jeg ville fortsette. Jeg tok av meg singletten min og han hold tak i meg mens vi fortsette å kline. Jeg ble våtere. Fy faen han var deilig. Jeg la han på senga og kravlet på topp av han. Han bet seg i leppa før han tok av bh'n min. Han tok ene C cup puppen min i munnen og sugde. Jeg stønnet. Så rullet han meg over slik at han var på topp. Hendene hans gikk nedover magen min og under buksene mine. Han rev dem av og så lå jeg der i bare string truse. Han slikket på leppene sine og så på kroppen min. Så så han meg inn i øynene og hendene hand forsvann under stringen. Jeg skjente de store fingrene hans som gikk over klitten min. Jeg stønnet. Og jeg ble kåtere.
«Fuck ass du er våt» sa han og jeg smilte.
«Er du trang også?» spurte han. Jeg var ikke sikker men nikket. «Da blir dette jævli digg» sa han og smilte. Jeg bet meg i leppa for å ikke stønne mens han fingret meg. Fingrene hans gikk i sirkel over klitten min og jeg stønna høyt. «Casper ah..» sa jeg. Han smilte. Sa tok han en finger inn. Jeg gispet og stønna. Dette var jævli digg. Han tok enda en inn mens han gikk inn og ut litt kjappere og jeg skjente at han traff g punktet. Et høyt stønn kom ut av munnen min.
«Ja, akkurat der» sa jeg. Han gjorde det fortere og traff punktet hver gang. Orgasmen min bygget seg kjapt opp.
«Fy faan» sa jeg idet jeg kom.