2

108 0 0
                                    

Jeg dro hjem rett etter skolen siden jeg hadde masse lekser. Ingen var fortsatt hjemme. Greit nok.
Jeg gikk til rommet mitt. Det var stille og jeg lukket døra og låste. La meg ned på senga.
Han hadde snappa meg igjen. Denne gangen i baris. Jeg stirra på bildet. Kjente at jeg ble litt kåt. Etter noen sekunder skrev han igjen.
«Er du alene hjemme?»
Jeg svelget hardt. Hva vil han? Vil han komme til meg?
«Ja»
«Lyst på besøk?»
Jeg visste ikke hva jeg skulle svare.
«Hvor gammel er du egentlig?» skrev jeg
«17»
Det var greit nok.
«Okei du kan sikkert komme»
Han åpnet. Så skrev han
«Okei er der om 10 ((:»

Jeg ringte Emilie.
«Hva faan skal jeg gjøre?»
Emilie holdt på å le seg ihjel.
«Du inviterte over en fyr du aldri har møtt? Fy faan du er gal»
Jeg var litt redd. Men samtidlig var det spennende og jeg likte følelsen.
«Dere kommer til å ha sex»
Jeg stanset. Det har jeg aldri hatt før, jeg er jomfru. «Hæ?»
«Ja!» sa hun.
Så hørte jeg at noen ringte på.
«Han er her! Jeg må gå!» jeg la på.
Sjekket at klærne mine var greie. Jeg hadde på den samme toppen som viste kløft men hadde byttet til svarte jogabokser som fikk rumpa mi til å se deilig ut.
Jeg løp ned og åpna døra.
Der sto han og smilte.
«Får jeg komme inn?» jeg nikket, og han kom inn.
«Fint hus» sa han. «Takk»
Han tok av seg jakka og skoene før vi gikk ut i stua og satte oss ned. Han hadde en pose.
«Er det alkohol?» spurte jeg
Han nikket «du drikker ja?»
Svaret var nei men jeg bare nikket. Jeg ville ikke virke Som en umoden drittunge. Jeg la merke til at han stirra på puppene mine. Jeg følte meg ukomfortabel men jeg likte det også.
Han tok opp noen ølbokser og ga meg en. Jeg tok imot den og åpna den. Han ventet på at jeg skulle ta en slurk. Det luktet ikke så værst så jeg tok en munnfull. Smaken var 10 ganger værre. Jeg fikk svelget det og smilte. Han smilte tilbake.
«Skal vi se film?» sa jeg
Han nikket og jeg fant fram en eller annen kjedelig film jeg fant. Så la vi oss i kroken på sofaen og han tok arma si rundt meg. Vi begge satt og drakk. Jeg visste ikke helt hva som skulle skje nå.
En halvtime inn i filmen så merka jeg at han stirra på puppene mine igjen.
«Du er ganske deilig» sa han. Jeg følte meg litt brisen og modig.
«Du også..» sa jeg og så på han. Han så på leppene mine før han plantet sine på mine.

HektaWhere stories live. Discover now