6

134 0 0
                                    

Jeg gikk mot inngangen.
Jeg var jævli nervøs. Skulle jeg faktisk gjøre dette? Jeg kunne ikke backe ut nå.
Jeg kjappet meg til timen. Vi hadde matte. Emilie satt på pulten sin å snakket med en gutt. Hun fniste veldig. Jeg smilte mot henne og satte meg ned før jeg vinket henne hitover. Jeg hadde ikke fortalt henne om planene mine enda.
«Hva skjer?» spurte hun.
«Jeg skal gi bj» hvisket jeg.
Hun så på meg forvirret. «Hæ? Gjorde du ikke det igår?»
jeg lo.
«Jo men en gutt betaler meg 500kr for det! I friminuttet»
Hun så på meg overrasket.
«Herregud har du blitt hore!» lo hun.
Jeg fniset. «Ofc»
«Jaja det er good money synes jeg»
Jeg nikket.
Timen gikk sakte. Heldigvis.
Men når kl slo 9 reiste alle seg og gikk ut til aulaen. Jeg selv fikk mot handicap doen. Jeg gikk sakte fordi jeg ville ikke være den som sto å ventet på den andre.
Jeg nermet meg handicap doen og når jeg åpnet den sto en gutt der.
Han snudde seg kjapt og så på meg.
Jeg svelget hardt. «Hei»
Han gliste. «Hei Mari»
«Pengene først» sa jeg bestemt.
Han gliste igjen og gikk til døra og låste før han stilte seg foran den. Så ga han meg en 500 lapp. Jeg tok den og la den i lomma.
«Bare start» sa han og så på meg. Jeg pustet tungt. Shit.
Jeg gikk mot han og kysset han. Jeg måtte jo gjøre han kåt først. Tunga mi smøg seg inni munnen hans og hånda mi gikk mot skrittet hans.
Fingrene mine gnei over skrittet hans mens tungene våre koste.
Snart kjente jeg at han ble hard og jeg fortsatte og gnu litt.
Jeg ble kåt selv men jeg måtte bli ferdig for timen startet om 7 min. Han var presset mot døra og snart begynte jeg å åpne smekken hans. Jeg dro ned buksa og satte meg på kne. Hånda mi tok tak i kuken hans og jeg begynte å gi han en handjob mens jeg begynte å suge. Han stønna. Jeg fortsatte og suge. Hendene hans la seg på bakhode mitt og han begynte å pule munnen min. Det var litt ekkelt men han kom fort. Stønnene hans gjorde meg våt. Jeg svelget det og han dro opp buksa og forlot dassen. Jeg låste døra igjen. Det var fortsatt 3 min igjen og jeg var jævli kåt.
Jeg satte meg på doen og hendene mine åpnet buksesmekken min. Så forsvant fingrene mine inni trusa mi og jeg begynte å ta på klitten min. Jeg var søkkvåt og det var deilig. Jeg trengte ikke å gjøre det lenge før orgasmen kom. Jeg måtte bite på den andre hånda mi for å ikke stønne jævli høyt. Akkurat da ringte skoleklokka.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 04, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

HektaWhere stories live. Discover now