«Kan du suge meg?» spurte han.
«Ja» han satte seg på sengekanten og jeg satte meg på kne foran han. Han dro ned bukseres og så så jeg den svære halvstive kuken hans. Jeg visste ikke hvordan men jeg satte leppene rundt hodet og sugde mens hendene mine gikk opp og ned. Han stønna og tok tak i håret mitt og tok det vekk fra fjeset mitt så jeg kunne se bedre. Jeg fortatte å suge litt hardere mens hendene mine gjorde litt av jobben.
«Fuck» stønna han.
Pikken hans ble hardere kjapt og jeg fortsatte å suge.«Jeg kommer» sa han og jeg fortsatte helt til jeg hørte høye stønn og jeg skjente at han spruta varm veske inn i munnen min.
Han pustet tungt og jeg svelget.
Nå tok han tak i meg og la meg oppå han. Så tok han fram en kondom. Jeg så på at han åpna den og tok den på pikken sin.
«Klar?» spurte han.
«Jeg er jomfru» sa jeg kjapt
Han bare smilte «det går fint, jeg kan ta det sagte først» jeg nikket.
Nå skjente jeg pikkhodet hans oppå klitten min og jeg beveget meg slik at den gnidde seg på klitten og jeg stønna. Han stønna selv og førte den til inngangen min. Så presset han seg inn i meg og jeg gispet. Det gjorde vondt først men så ble det kjempe deilig. Jeg beveget hoftene mine opp og ned og stønnet mens jeg skjente fitta mi klamre seg rundt pikken hans. Jeg var kjempe våt og kåt.
Jeg humpet opp og ned mens høye stønn og intens pusting fylte rommet. Han fylte meg til bunns hver gang og jeg gispet av orgasmen som bygget seg opp.
«Fy faan Casper» stønna jeg.
Så kom vi på likt.
Orgasmen min bredte seg gjennom kroppen som en deilig følelse mens han sprutet varm veske inn i meg. Vi begge klamret oss til hverandre og stønna.