🩹 13.05.2022 🔥
⭐️⭐️⭐️ OY VERMEYİ UNUTMAYIN. ⭐️⭐️⭐️
Keyifli okumalar!
- yektaneMEDYA: Ayla Dikmen - Anlamazdın
Bıçakla kemik arasında
Susmakla ağlamak arasında
Yenilmek
Kadınlar
- Cemal Süreya.🩹🔥
18. TUZLU SU
Mezarlara saklanalım sevgilim,
O zaman kaybedecek hiçbir şeyimiz kalmaz.Ben ise şaşkınlıkla öylece arkasından bakakaldım. Yaklaşık bir dakika sonra koluma dokunan el ile kendime geldiğimde transtan çıkmam kısa sürmüştü. Bana dokunan Ayhan'dı, yüksek sesten dolayı kulağıma yaklaştı.
"Altınlar neredeymiş?" diye sordu.
Kıvanç'ın altınların yerini bildiğini ve bana söylediğini biliyordu.
"İki arka sokakta tırdaymış. Sen nereden biliyorsun benim bildiğimi?"
"Caroline söyledi." dedi.
Doğru ya...
Kulaklığıma dokunup açtım. "Diğerleri nerede?" diye sordum.
Soruma cevap alamadan kulaklığımdan Kerim'in öfkeli sesi geldi. "Sikeceğim aşkınızı da ıstırabınızı da!"
Kaşlarım çatıldı. Ayhan kafasını iki yana salladı. "Ne oluyor, Ayhan?"
"Zişan, adama saldırdı." dediğinde kaşlarım çatıldı.
Şaşkınlık artık benim yüz ifadem haline gelmeliydi. "Ne? Hangi adama saldırdı?" diye sordum. Gözlerimle etrafı, Zişan'ı ararken Ayhan cevap verdi.
"Dora ile öpüşen adamı."
Sadece beş dakika dikkatim dağılmıştı. Sadece aptal beş dakika Kıvanç yüzünden dikkatim dağılmıştı! Operasyon Kıvanç'ın verdiği anahtar sayesinde gayet düzgün ilerlerken bizimkiler yine ortalığı batırmıştı.
Partideki insanlara bakıp Zişan'ı ararken gözüme tanıdık simalar takıldı. Ferit karşısındaki Arsel ile beraber gülerek konuşuyordu. Ferit'in elinde bir peçete vardı. Elinde neden olduğunu bilmediğim kan tanecikleri neon gibi parlıyordu. Peçeteyle elini silerken o da etrafına baktığında kısa bir anlığına göz göze geldik. Bana göz kırpıp bakışlarını başka tarafa çevirdi.
Ferit'te olan bakışlarımı bölen Emir oldu. Emir'in dans ederek bize doğru geldiğini gördüm. Yanımızda bittiğinde dikkat çekmemek için hâlâ dans ediyordu.
Gülümseyerek "Sıçıyoruz." dedi.
Anahtarı Emir'e verdim. "Git iki arka sokaktaki tıra bak. Altınlar içinde mi kontrol et." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALI KÜL
Mistero / ThrillerKızlar yurdunda kalan bir genç kızın başına en fazla ne gelebilir ki? diye sormayın. Çünkü kimse kendini organ ticareti yaparken bulmayı hayal etmez. ~ Yayımlanma tarihi: 29 Kasım 2021