2. Rész//vöröske//

258 7 0
                                    


Ian szemszöge:
---------------------------------------------------------

Be fordultam a sarkon, mikor meg láttam egy fiút szét verve. Feküdt a földön, gyorsan oda mentem hozzá és kérdezgettem.

-Hé jól vagy? Haver, ne hívjak mentőt? Hahó?
-Ahh, gyere elviszlek.

Meg fogtam és gyorsan elmentem vele a kocsihoz. Még valamit motyogot, h "ne, hagyjál stb. " Nem nagyon érdekelt, h mit mondott csak gyorsan be raktam az autóba. Egészen hazáig nem volt eszméleténél. Kb. 1-2 óra múlva elkezedett ebredezni. Hirtelen felkialltott.

-Hol a faszba vagyok??

---------------------------------------------------------
Mickey szemszöge:
---------------------------------------------------------

Nem tudtam, h hol vagyok. Ideges voltam, fáradt és fájt mindenem. Hirtelen fel kiáltottam.

-Hol a faszba vagyok??
Egy vörös hajú fiú rohant oda és nézett rám furán.
-Mit nézel ennyire? Úgy nézel rám mint egy buzi! - mondtam.
-Nyugi van. Én hoztalak ide, nem tudom, h mi a fasz történt veled de ha nem hozlak el, lehet ott pusztulsz meg. Inkább legyél hálás, h elhoztalak és nem hagytalak ott.-mondta vörösek. Hm ez egy jó név neki.
-Na ide figyelj vöröske, nem hálálok én meg neked semmit. Magam is meg oldottam volna. - tudtam, h ha nem lett volna ott akkor nem biztos, h élnék.. De nem akartam, h örüljön.
-Hát oké, akkor gondolom nem kérsz reggelit. - nézett rám és egy pimasz mosolyt villantott.
-fhu baszdmeg. Oké csak mert éhes vagyok de utána elhúzok.
-ok, jobban kedveltelek mikor aludtál.. - próbálta halkan mondani.
-Hallottam hülye gyerek.- Válaszoltam aztán mentem enni.

Remélem tetszik. Eddig nem olyan izgalmas de majd az lesz.
További jó szórakozást:)

My fucking Gallagher Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora