En son reki gün içinde olanları gözden geçirerek ve arkadaşlarını düşünerek uyumuştu.
Lanet alarmın sesiyle uyandım ve elimi yüzümü yıkayıp zaten doğal bir güzelliğe sahip olan saçlarımı tarayıp kirazlı lipbalmımı sürüp evden çıktım.Yayalar için yeşil ışık yandığından karşıya geçmek için yeltendim fakat burnumun dibinde bir araba vardı ve az kalsın bana çarpıyordu ay ben şok o şok ile yere düştüm ve arabanın sahibi çok yakışıklı mavi saçlı birisi inip bana iyi olup olmadığımı sordu.
Şaka lan şaka gül diye neyse ben o lanet alarmın sesiyle uyandım zaten sonra da hayata binbir küfür edip çikolatalı ekmeğimi yiyip kaykayımı aldıktan sonra Langaların evine doğru yola koyuldum.Okula gittiğimizde yine ve yine herkes bize bakıyordu olum aradan 2 gün geçti nasıl hala unutmadınız yeter be amınakoyim(soft yazar-chan ablanız küfür ettirdi rekiye😱😱)İkimizde o beyinsiz enayilerin bakışlarını yoksayıp sınıfa doğru ilerlemeye başladık daha sonra Langa'nın sorusu ile kafamı ona doğru yönelttim."Reki acaba biz gerçekten de sevgili olsaydık acaba ne olurdu?"ne ama nasıl ne cevap veriyim olum ben buna ulen maviş yarim bilmediğim yerden niye soruyon yazar-chan😡
"Hmm bilmem bence şuanki durum gibi olurdu ama 1-2 güne unuturlar alışırlar bence yaa da niye böyle bi soru sorma gereği duydun ki"
"Bilmem merak ettim sadece"
Sınıfa geldiğimizde masalarımızın üstünde pis ibneler,orospu çocukları,hanginiz üstte,reki langayı nasıl sikiyosun gibi saçma sapan yazılar vardı ben noluyo amk demeden Langa atıldı "Hangi orospu evladı yaptı lan bunları"diye bağırınca sınıfta birkaç saniyelik gerici bir sessizlik oluştu ve sınıfın kekosu ve onun keko arkidişleri öne atıldılar "Biz yaptık bi sorun mu gerçekler yazıyor işte"diyince Langa'nın içinden bir canavar çıktı resmen ve çocuklara kafa göz daldı ve onları 1'e 4 yendi helal be,benim tanıdığım Langa böyle birşey yapar mıydı?Demek ki yaparmış.
Evet şuan bende dahil olmak üzere 6 kişi müdürün odasındaydık ve o keko çocuklar uzaklaştırma aldıkları için bizde Langayla uzaklaştırma almamak için yalvarıyorduk müdüre evet ciddi ciddi hocaya yalvarıyorduk,adam o kekoları dışarı çıkarttıktan sonra bize "çocuklar olayların hepsini biliyorum açıklama yapmanıza gerek yok sizleri biliyorum ikinizin de notları gayet güzel bu yüzden birdaha o çocuklara bulaşmayacağınıza söz verirseniz size uzaklaştırma vermem dedi ve der demek ikimiz hemen " Tamam hocam bulaşırsak adam değiliz" (Adam değiliz hani Adam olan Adam'dan bahsediyorum) dedik ve hocanın önünde eğilip(hani şu saygı için eğiliyorlar ya onu yapıyolar işte)teşekkür ettikten sonra sınıfa uzaklaştırma almadığımız için kelle gibi sırıtarak(yazar-chan nasıl bir benzetmedir o ya Allah belanı vermesin)gittik.Sınıfa girdiğimizde bütün sınıf bize ilk defa insan görmüş gibi bakıyordu sonra da işte biz girdikten sonra hoca falan girdi ıvıdık zıvıdık konuştu yanlışlıkla beynime 2-3 tane bilgi girdi o kadar sonra da yine ders ders ders ve yine ders sonra da en sevdiğim zaman ÖĞLE ARASI hemen sınıftan koşup miya ben ve langa'nın özel yerine gittik giderken de yemek için buşeyler aldık ve geldiğimizde miya ve şu ÖPÜŞTÜĞÜ ÇOCUK OLAN RİYU bizi bekliyorlardı miya ikimize kedi gözleriyle bakıyordu lütfen oda bizimle otursun bakışıydi bu bende gözlerimi tamam manasında kırptıktan sonra riyu ile selamlaştık falandısı filandısi sonra da öküz gibi kantinden aldığımız çiğköfteleri gömdük sonra da üstüne faqirlerin alabileceği max dondurma olan markası bile antin kuntin değişik bişey olan dondurmadan yedik ama tadı cidden baya güzel her ne kadar faqir olsak da ağzımızın tadını biliyoruz bizde.
Uuuu Selam aşkolar faqir işi dondurmaları katmazsam olmazdi bu ekonomide onları bile zar zor alıyorum en son magnumu 2020 de yemiştim hatta 2019 bile olabilir hatta o zamanlar çok pahalı diyordum.Neyse neyse beğendiniz mi yeni bölümü bide şey dicem arkadaşlarınıza da önererek hikayeyi destek olur musunuz yapmazsan bile en azından vote at ki beni mutlu et sizi seviyorum aşkolar yeni bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mothers ship us 《Renga》
FanfictionŞaka maka madı faka annelerimiz bizi shipliyo İlk kitabım arkadaşlar anlatım ve yazım yanlışları için özür dilerim