2.

322 34 48
                                    

Çocuklar üstüme doğru geliyordu ve sırtım duvara çarptı yeyy aferin gerizekalı acaba yine ne bok yedim de beni döveceklerdi.

Güzel bir dayak yedikten sonra ramen alamadan eve zor da olsa gelebilmiştim Langa bu halimi görünce şaşırdı ve hemen olayı anlatmamı istedi o çocuklar beni sırf Langa ile çıkıyorum dedikodusu çıktı diye dövmüşlerdi.Biliyorum çok saçma ama evet,Langa acil yardım kutusundan birkaç şey aldı ve yüzümdeki yara ile ilgilendi şeyy çok yakınız şuan.

Yara temizleme işi bitince onda  özür diledim ne de olsa aç kalmıştık o yüzden mükemmel(!)aşçılık yeteneklerimiz ile patates kızartması yaptık ve tadı cidden iyi olmuştu boşuna demiyorum ben gastronomi okumalıyım diye.

Langa gitmek istemiyordu çünkü yüzümde yara vardı ama benim ısmarlarım üzerine gelmiştik,girişte üstümüzde yapışık olan S şeysini(hani şu sticker gibi bişi varya girişte gösterdikleri üstlerinde takılı olan ondan bahsediyorum)gösterdik ve içeri girdik bu gün Shadow ve Adam(ıyk Adamdan nefret ediyorum)vs atacaktı ikiside güzel kayıcıydılar ve işte yarışmayı da heyecanlı kılan da buydu bazı yarışmalar olur kimin kazanacağını bilirsiniz ya ama bu öyle değildi ikisi de aynı potansiyele sahip iki kayıcıydı.

Yarış başlamıştı ve Adam kılıklı orspu öndeydi onu sevmiyordun her ne kadar Shadow da hile yapsa da Adamın yaptıkları fazlaydı.Sona yaklaşırken virajda yavaşlamıştı Adam ve Shadow hemen öne geçip bitiş çizgisine ulaşmıştı herkes Shadow'u alkışlıyordu çünkü bu zamana dek Adama karşı kazanabilen tek tük kişi olmuştu ha bide Langa aşkım kazanmıştı ona karşı ahh o gün aklıma geldikçe çok güzeldi.

Gece yarısı eve girdik annem uyuyordur diye ses çıkarmamaya özen  gösteriyorduk ve bir baktık ki annemle Langa'nın annesi televizyonun başına oturmuş çekirdek çitleyerek bizim hakkımızda dedikodu yaşıyorlardı nE BİZİM HAKKIMIZDA DEDİKODU YAPIYORLARDI! hemen annemlerin yanına gittim ve birşey duymamış gibi yapıp"ahh merhaba abla(Langa'nın annesinin ismini bipmiyorm)hoşgeldin size iyi eğlenceler biz yukarı çıkıyoruz"biz odama doğru ilerlerken  annemler bize şaşırıp bakıyorlardı çünkü ikisi de bizim "S"e gittiğimizi bilmiyordu belki Langa'nın annesi biliyordur ama emin değilim.

Odaya gittiğimizde Langa ile bu geceki s hakkında konuştuk biraz ve daha sonra annesi odaya girdi gidiyoruz dedi ama ben üstüm yeteneklerim sayesinde Langa'nın bu gece bizde kalmasını sağladım.

Beraber sabahlama kararı aldıktan sonra ben mutfağa atıştırmalık bir şeyler almaya gittim ve Langa'ya da bilgisayardan izleyecek bir şey bulmasını rica ettim bej mutfakta oyalanırken omuzunda birşey hissettim LANGA'NIN KAFASINI birden kafamı çevirmemle ikimizin yüzleri çok yakın bir konum aldı ve bilin bakalım ne oldu tam o anda annem geldi uff kesin yanlış anlicak derken "ups yanlış bir zamanda geldim sanırım,siz devam edin çocuklar ben hiç gelmedim" bu neydi böyle yaa yanlış anladı işte şimdi nasıl açıklicam anneme bunu.

Langa da benden milyon kere özür dilemeye başladı sadece canı sıkıldığı için öyle bir şey yapmış falan filan ona ne kadar sorun olmadığını söylesemde hala özür dilemeye devam ediyordu ve bende onun dudaklarımı elim ile kapatıp konuşmasını engelledim yiaaa çok dadluş olmuştu benim maviş yarim(yazar chan:aw anneanneme benzedim onun yanında dura dura)biz tam film izlerken tam şey sahne geldi ikimizde bilmiyorduk filmde böyle bir şey olduğunu bu yüzden ben de ileri sardım filmi biraz ve kaldığımız yerden devam ettik herşey çok normal ve güzel ilerlerken birden reklam çıktı ve çıkan reklam BAHİS REKLAMIYDI neredeyse beş kadın GERDANINI AÇMIŞ bana koy bana koy diyip duruyodu amk nasıl reklamdı bu böyle işte kaçak siteden film izlesek bu olurdu.

Sabah saat 6ya gelirken ikimizinde bir hayli uykusu gelmişti ve benim yatağıma girdik ikimizde ve maviş yarim kafasını biraz aşağı kaydırıp belime sarıldı ayh noluyo noluyo cennetteyim sanırım.




Selam biçıslar kırk asır milyon zibilmilyon bin yıl sonra yeni bölüm attım nys nys bölüm nasıldı beğendiniz miii

mothers ship us 《Renga》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin