Meraba arkadassaklar umarım yeni bölümü seversiniz iyi okumalarrr
Hafta Sonu Langanın evinde
Dördümüz cumartesi günü Langanın evindeyiz fikirlerimizi birbirimize anlatıp bunları birleştirip editleyeceğiz ve videoyu çekmeye başlayacağız.
Reki:Ben şöyle düşündüm arka sokakta grafitili duvar varya orda yapabiliriz gençlik falan filan diye.Parkta da malum zaten kaykay videosu çekmezsek olmaz onun dışında oyun kafede de video çekmeliyiz
Langa:Benimde benzer fikirlerim var hayatım işte aşk ya aynı şeyleri düşünüyoruz
Riyu:Ay çocuklar var burda gidin az ötede sevişin amk
Langa:Sen sus soğan cücüğü seni de görücez neyse ben artı olarak okulda da birşeyler yapalım diyorum ne de olsa zaten okulla alakalı belki kütüphane belki klüp odasında çekebiliriz
Miya:Şey yapsak sizi çeksek.Hani sevgili olarak bahsediyorum gençlik döneminde sevgili de yapılıyo onu atlamayalım
Riyu:Helal len sana helal lan yusufi
Miya:Yusufi kim amk
Riyu:Ya bilmiyomusun onu of asosyal ucube
Reki:Veletler kesin sesinizi hadi dışarı çıkalım da başlayalım videoya zaten bugün bitmez yarın bitirir editleriz daha başlamadık bile boş yapıcak vaktimiz yok
Langa:Bebeler sakın kızdırmayın sevgilimi tokuştururum kaflarınızı ona göre
(Yazar-chan:zaman atlıyorum burda siz videoyu çektiler diye düşünün pazar gününe ışınlandık video bitti hani öyle hayal ediverin)
Reki:Ya biz youtuber falan mı olsak çok güzel oldu olm bu yarın klüp başkanına da gösteririz süper oldu zaten hemen okul sitesine yükler paylaşırız sosyal medyada da
Riyu:Bu kadar iyi olacağını düşünmemiştim süper olmuş
Langa:Tabi ne sandın yarram benim sevgilim yaptı videoyu(pic smile)
PAZARTESİİ
Şuan klüp odasında başkana videoyu izletiyorduk hepimiz çok gergindik ki yüzündeki gülümsemeyi görünce içimize su serpildi."Arkadaşlar süper olmuş hemen okulun sitesinde paylaşıyorum bunu sosyal medyada da paylaşırız çok emek verdiğiniz belli oluyor herkes çok sevecek bravo"
Bu sözler karşısında 32diş sırıtarak başkana bakıyorduk aferin cidden bize ya çok güzel oldu okulu bırakıp enes batur mu olsam napsam infulınsır da olabilirim aslında.
Bunu demem üzerine herkes gülüştü fakat ben ciddiydim yani o kadar mı imkansız tch tch tch.
Okyl çıkışı süper ötesi vidomuzun beğenilmesi ve okulun sayfasında paylaşılması üzerine bir kutlama yapalım dedik ve bimden birtakım bişeyler(bim çiğköftesi,le cola,bim marka cips)alalım da kendimizi şımartalım dedik zaten bu akşam da S vardı zaten Riyu veledini de alıcaktık yanımıza sadece izlemeye gidecektik zaten çok da öenmli değildi zaten yarışacak kişileri de tam tanımıyorduk zaten.
Aldıklarımız karşısında bim kasiyeri abinin bize bir bakışı var (adam acıdı bize amk)kendimi o an o kadar faqir hissettim ki (yazar-chan:Yavrum evladım zaten faqirsiniz Bağcılarda okuyorsunuz liseyi,bim çiğköftesi yiyorsunuz yazık Riyu'yu da kendinize benzettiniz) bi parka oturup yedik aldığımız şeyleri zaten hava da kararıyordu S e doğru yola koyulduk o sırada ben de sevgilimi övüyordum Adam'a karşı kazanmıştı ne de olsa canım ya kimin sevgilisi işte BENİM.
Riyu da az çok biliyordu bizim ortamı Adam'a karşı kazandığını duyuca resmen tapacaktı Langa'ya çok korkumçtu o an Riyu.
S'e vardığımızda yarışacak kişiler arasında kimi görelim Shin cadısı(geçmiş bölümlerde Langa'ya takık olan cadaloz)ben şok içinde ona bakarken diğerleri ne olduğunu anlamaya çalışıyordu ki Shin bi anda bizim yanımıza(Langa'nın yanına)koşmaya başladı tam Shin Langa'ya sarılacağı sıra Langa'yı kolundan tutarak kendime çektim ve Shin cadısı yere kapaklandı(iyi de oldu)
Kız kötü kötü bana bakarken"Sevgilime bulaşmaya çalışırsan karşılığını alırsın"dedim bunu demem üzerine Shin hala yüzsüz bir şekilde Langa'ya"Aşkım bu ne saçmalıyo kendi kafasında kurmuş bişeyler doğru değil dimi"demesine kalmadan Miya"He salak amk bu ya kafanın içi boş sanırım Reki ne dediyse doğru canım abilerimin ikisi de birbirlerini çok seviyor hem öyle olmasa bile Langa sana bakar mı kaşar!"diye bağırdı Miya'nın böyle şeyler diyeceğini tahmin etmemiştim o sırada zaten herkes bize bakıyordu ve Shin de şok içinde kalmış bize bakarak"Siz görürsünüz!"diyerek uzaklaştı bi anda herkes bize alkış tutmaya başladı.Langa utanarak bana baktı ve Seni çok sevdiğimi söylemiş miydim hayatım"dedi.Miya da bundan istifade ederek diğer insanlarla birlikte "ÖPÜŞÜN" diye bağırıyorlardı eee yani öpüşmemek olmazdı şimdi.
-BÖLÜM SONU-
Eee nasıl buldunuz bölümü bu sefer bölüm arası cidden kısa oldu.Shin ve Riyu ile ilgili karakter tanıtımı gibi bir bölüm yapmayı düşünüyorum malum ikisi de animede yok kafamdaki kurguya göre onları da size anlatacağım,bir sonraki bölümde görüşmek üzere<333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mothers ship us 《Renga》
FanfictionŞaka maka madı faka annelerimiz bizi shipliyo İlk kitabım arkadaşlar anlatım ve yazım yanlışları için özür dilerim