Hatırlatma:Reki ve Riyu Miya'yı kendi takımlarına almak için Langann sunuculuğunda yarışacaklardı.Yarışmayı ise Miya'nın en sevdiği yemeği tahmin edip yapabilen kazanacaktı.
(Reki'den)
Langa'nın süreyi başlatması ile düsünmeye başladım ki bu çok uzun sürmedi çünkü Miya'yı çok uzun yıllardır tanıyorum ve günlerce yese de sıkılmayacağı yemek makarnaydı,kim makarnayı sevmezdı değil mi ama Miya'nın ki ayrı bir seviyeydi öyle böyle değil bayılıyordu.Tabii bunları size anlatırken bir yandan da suyu ocağa koydum makarnalar haşlanırken sos vs. yapmaya başladım.O bebe Riyu'yla aynı takımda olmamalıydı yani biz varken neden Riyu di mi.
(Riyu'dan)
Ben düşünme aşamasındayken bir de baktım ki Reki ocağa suyu koymuş makrna yapacktı,biraz daha düşününce benim aklıma makarna deği ve tavuk geldi bence tavuğu daha çok seviyor.Hemen hazırlıklara koyuldum ve tavuk yapmaya başladım fakat benim gizli bir silahım var KENDİ YAPTIĞIM ÖZEL BİR SOS! Miya'nın bu sosla pişmiş tavuğu sevmemesinin hiçbir nedeni yok.Hayır yani Reki ve Langa'yı da anlamıyorum neden onca kişi varken Miya,kendilerinden yaşça da küçük hem eğer onlar böyle bir şeye girişmeseydi gayet kolay bir şekilde hiç riske girmeden Miya ile aynı takımda olacaktım.Ah o ikili yok mu o ikili...
Süre yavaş yavaş doluyordu,Reki ve Riyu da yemeklerinin son işlemlerini yapıyorlardı ve mutfağı müthiş bir koku sarmıştı.Peki Miya'nın en sevdiği yemek ne diye bana sorarsanız tabi ki söylemem okuyup öğrenin ayol(bu arada sizin en sevdiğiniz yemekleri alalım sevgili okurlarım)
Süre sona erdiğinde ikili de kendinden emin bir şekilde tabaklarını masaya koydu.Miya'nın daha adaletli bir şekilde seçmesi için de tabakların kime ait olduğunu söylemedi Langa ki zaten Miya kimin yaptığına değil ne yaptığına bakacağı için zaten buna dikkat etmezdi.
Miya iki yemeğin de tadına bir güzel baktı ikisi de çok güzeldi ve bir kazanan olacaktı o daaaa MAKARNA Miya makarnayı hangisinin yaptığını sorar gözlerle ikiliye baktığında Reki,Riyu'ya kıkır gülmeye başladı tabi ki Reki kazanmıştı.Miya tavuğu da çok severdi fakat makarnanın yeri onda ayrıydı makarnayi günlerce yesem de sıkılmam ki Reki de bunu çok iyi biliyor.
Her ne kadar Riyu ile aynı takımda olmayı istese de Reki ve Langa ile aynı takımda olmak da güzel diye geçirdi içinden.
Reki'den:
Ertesi gün okulda Miya'nın isteği üzerine fotoğrafçılık klubünün etkinlikelrine katıldılar aslında yapacakları iş çok kolaydı Miya'nın da bu klubü istemesinin sebebi buydu.(yazar-chan fotoğrafçılık klubü demesek mi birilerinin ybc travması tetikleniyomuş) Gençliğin en güzel yılları adı altında fotoğraf,video vs. çekimi yapmamız gerekiyordu ki bu bizim için çocuk oyuncağı olacaktı.Ortaokul yıllarında youtubeda Langa ile bir vlog kanalları vardı daha sonrasında kapamışlardı ama editleme,çekim yapma gibi şeyler hala aklımızdaydı ki bu bizim işimize çok yarayacaktı.
Ufaktan da olsa akıllarında birkaç fikir vardı Miya'nın isteği üzerine de videoya Riyu'yu da ekleyecektik her ne kadar bizimle aynı takımda olmasa da Miya'yı kıramazdık.
Hafta sonu buluşup videoyu çekmek üzere sözleştik ardından Riyu ve Miya'yı yolcu ettikten sonra Langa ile biraz oturuduk ve daha sonra o da evine gitti.
-BÖLÜM SONU-
Selamm her ne kadar bölüm aralarını çok uzun tutmayacağım desem de en sonki bölümün üzerinden ay geçmiş tekraradan özür diliyorum ve bölüm yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mothers ship us 《Renga》
ФанфикŞaka maka madı faka annelerimiz bizi shipliyo İlk kitabım arkadaşlar anlatım ve yazım yanlışları için özür dilerim