Hatırlatma:En son langa ve reki malum işi yapmıştı
Bölüm şarkısı:September
Sabah oldu uyandim falan da of gece ne olmuştu öyle ya Langa falan pişman mıyım hayır yine olsa yine yaparım.
Miya alacaklı gibi kapıyı çalıyordu oğlum ne bu gerginlik papatya çayı iç,beyefendi çok acıkmış sanki mutfağı ben sırtladım Langayı da uyandıracak bağırıyo öküzcük.Mutfağa gidip bişeyler hazırlamaya başladım hepimiz aç öküzler olduğumuz için 4kisilik bir ailenin 1yıllık yiyeceğini tek öğünde yiyebiliyorduk.Tezgahta salatalıkları doğrarken birisi belime sarıldı tahmin ettiğim gibi Langaydı.Birbirimize günaydın dedik ve beni öptü tam o sırada Allahın belası Miya gelmesin mi,hep Langa ile romantik anılarımızı bölüyo köpek.
Miya:Oooo aile var burda yanlız ulu ortada öpüşmek falan
Reki:Ne diyon lan tirrek
Miya:Ulan yalan sanki yiyişiyodunuz dimi dün gece
Langa:Aa Miyacım yeter hadi
sen git de diğer öküzcükleri
uyandır hadi canimOh Langa sayesinde kurtulmuştuk Miyadan kimin manitası ya çok seviyorum onu gözleri,dudakları,saçları,yanakları her bir zerresini çok seviyorum hani kelimelere sığacak gibi değil.
Langayla beraber kahvaltıyı hazırladık ve diğerleri de geldi hep beraber kahvaltı yaptık iyiki çok hazırlamışız dediğim gibi 4kişilik bir ailenin 1yıllık yemeğini yedik hep beraber elimize sağlık valla çok güzel yapmışım (tost🥰👍)Yemekten sonra Snowun mama kabini doldurdum suyunu değiştirdim ve diğerleri de evlere dağıldı biz de Langayla Snowu gezdirmeye çıktık.Bazı konuları konuşmamız gerekiyordu mesela ailelerimize nasıl açılacağımız ben hala kendimi kabullenmektir zorlanırken annemin beni kabullenmesi çok zor,aslında annelerimiz anlayışla karşılar fakat homofikliğin çok olduğu bu dönemde korkmuyorum değil.
Dışarısı biraz soğuktu iyiki sıkı giyinmiş dedim ve kulaklıklarımı çıkardım bir ucunu kendi kulağıma bir ucunu da Langanın kulağına taktım ve ikimizin de sevdiği şarkı olan "Juliet"i açtım cavetown gerçekten yapiyo bu işi ya çok seviyorum.Parka geldiğimizde Snow koşturmaya başladı ne olduğunu anlamak için etrafa bakındım ve çok alımlı çok güzel bir köpek daha vardı sahibini görmek için kafamı kaldırdığımda okul müdürünü gördüm anlık bi Langayla bakıştık ve hocanın yanına gittik.
Hoca bize köpekle alakalı falan bişeyler dedi sonra oturduk banka dersler hakkında falan konuştuk ve geldi bizim ilişkimize,bizi desteklediğini ve kimsenin de bize kötü davranamayacığını eğer ailelerimiz sorun çıkarırsa onunla konuşabileceğimizi söyledi bunu duyduğuma çok sevindim bizi destekleyen birisinin olması çok güzel.Fakat eğer ki ilişkimiz derslerimi olumsuz etkilerde bir süre ikimizin sınıfını değiştireceğini söyledi zaten öyle bişey olmazdı ilişkimiz yüzünden derslerimiz etkilenmezdi ama hocanın dediği mantıklıydı.
Saat 17.00 gibi parktan ayrıldık annem de eve gelmiştir zaten Langayı eve bıraktım ve Snowla eve döndük.Annemle bu konuşmayı yapmanın tam sırasıydı müdür hanım çok motivasyon etmişti beni annemle şuan konuşmalıydım.
Reki:Anne seninle çok önemli bişey konuşmam lazım
Annesi:Tamam oturalım şuraya konuşalım
Reki:Anne nasıl başlasam bilemiyorum ama Langa benim çok yakın arkadaşım ve-
Annesi:Sakın onunla tatilde beraber otele gideceğinizi söyleme hayır olmaz
Reki:Yok anne öyle bişey değil
Annesi:E ne o zaman meraklandırma insanı
Reki:Of tamam Langa ve ben çıkıyoruz,yılbaşından beri
Annesi:Ah o mu biliyorum zaten balım
Reki:Ne nasıl
Annesi:Oğlum benim aklımda salak yazmıyo tabiki anlarım çok sevindim adınıza size yamuk yapanı söyle döveriz
Reki ağlayarak annesine sarılır ve ikisi bir süre yine sarılırlar.
BÖLÜM SONU
Selamm bölümü sevmişsinizdır umarım,çok bişey yok aslında bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyorum
Bir sonraki bölümde görüşürüz öpüldünüzz<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mothers ship us 《Renga》
FanfictionŞaka maka madı faka annelerimiz bizi shipliyo İlk kitabım arkadaşlar anlatım ve yazım yanlışları için özür dilerim