Hepinize cümleten hayırlı october lar okumalar baya düşmüş sebebi benim aktif olamamam diye düşünüyorum iyi okumalar
Bölüm şarkısı:Kediler ve şarkılar
Hatırlatma:Langa annesiyle televizyonda film izlerken kanepede uyuya kalmıştı
Langa sabah uyandığında öğlen ikiye geliyordu ve kendisini sebepsizce çok iyi hissediyordu bir önceki günden eser yoktu biraz daha ayılmak için kalktı ve annesinin mutfakta kahvaltı hazırladığını görünce onun yanına gitti ve günaydın dedi ardından salona geçip oturdu.O sırada telefona gelen bildirimlere bakmakla meşguldü Miya,Joe ve Cherry gruba çocuklar için ne kadar endişelendikleri hakkında mesajlar yazmışlardı ve en yakın fırsatta gruba yazmaları hakkında da mesaj göndermişlerdi.Langa mesajlar karşısında gülümsedi ve gruba kendisinin iyi olduğu hakkında geri bildirim göndermişti ardından Reki'yi aradı ve onunla biraz sohbet ettiler Reki de kendisinin düne göre daha iyi olduğunu söylemişti ve evin oradaki parka gidelim mi diye sormuştu Langa da mutfakta yemek yapan annesinden yalvar yakar izin alıp Reki'ye tamam gidelim demişti.Langa kahvaltısını yapıp bir güzel karnını doyurdu ve odasına çıkıp pijamalarını değiştirdi daha sonra Reki'ye çıktığına dair bir mesaj atıp evden çıkmıştı.
Parka geldiğinde Reki'nin salıncakta sallanmakta olduğunu gördü ona selam verdi ve konuşmaya başladılar tam o sırada Langa'nın kucağına bir kedi geldi tüyleri tıpkı kar beyazıydı onu çok sevdiler ve Langa onu bizim eve götürelim dedi.Reki kendi hırkasıyla kediyi bir bebek edasıyla sarmaladı ve Langaların eve doğru yürüdüler.Eve geldiklerinde Langa'nın annesi kedi hakkında pek olumlu düşünmese de daha sonra kedinin o masum bakışlarına dayanamayıp çocuklara izin verdi.
Langa ve reki banyoya gidip kediyi güzelce yıkadılar o sırada da ismi ne olsa diye düşünüyorlardı en sonunda Reki "Snow" buldum ismi Snow olsun tüylerinin rengi gibi kar beyazı
Langa Snow ismini beğendi ve isminin Snow olmasına karar verdiler.Kediyi güzelce kuruladılar kedi kendine her havlu değdiği zaman kendini çarpıştırıyor tüylerindeki sular Reki ve Langa'nın suratına geliyordu.İkisi de gülerek çok eğleniyorlardı annesi de çocukların seslerini duyup belki birbirlerine daha çok yaklaşırlar veya daha farklı şeyler olur diye içinden geçiriyordu onlar adına çok mutlu olmuştu.Annesi Langa'nın odasına girdiğinde iki delikanlı da kediyle oynuyorlardı daha sonra çocuklara kediye mama alınması ve veterinere götürülmesi gerekiyor veteriner işini yarın halledelim zaten hava da karartmak üzere ama mama alınması şart size zahmet kedi için gerekli olan eşyaları Pet Shop a gidip alır mısınız diye sordu ve çocuklar da memnuniyetle bunu kabul etti bir an önce yola çıktılar.Kedi için çeşitli şeyler almışlardı hepsi birbirinden güzeldi ve kedi için birkaç da oyuncak aldılar oynaması için.Eve geldiler ve mama kabına kedi için birine şu birine de mama koydular kedi hemen koşturarak kaba doğru yöneldi önce biraz kokladı ve ardında mamaya gömüldü çok tatlı yiyordu Langa hemen telefonunu için kedinin videosunu çekmeye başlamıştı bir günde evlerinin neşesi olmuştu Snow.
BÖLÜM SONU
Yazar-chan'ınızın ekimi çok kötü geçiyo aşkolar gerçi az kaldı ekimin bitmesine de.
Bölümlere bölüm şarkısı eklemeyi düşünüyorum sizce yapıyim mi cevaplarınızı bekliyorum öpüldünüz<333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mothers ship us 《Renga》
Fiksi PenggemarŞaka maka madı faka annelerimiz bizi shipliyo İlk kitabım arkadaşlar anlatım ve yazım yanlışları için özür dilerim