SarahHeylen

41 6 0
                                    

Vandaag hebben we een Q&A met SarahHeylen!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Vandaag hebben we een Q&A met SarahHeylen!

Wat is je gebruikersnaam?
SarahHeylen

Hoe heet je? Of hoe mogen we je noemen?
Sarah

Hoeveel jaar ben je?
Ik ben 20 jaar.
Ik word op 21 oktober 21.

In welk land woon je?
Ik woon zelf in België in De Kempen.

Heb je nog roots van een ander land?
Nee, ergens wel een beetje jammer.

Welke talen spreek je?
Ik spreek zelf Nederlands maar probeer ook wat Engels en Duits bij te leren wat niet echt lukt haha.

Welke studierichting volg je? Of wat is je beroep?
Ik ga niet meer naar school, doe ook geen werk of stage, wel allemaal met een reden.

Wat zijn je hobby's?
Ik heb niet echt hobby's die ik dagelijks doe.
Maar wat ik wel graag doe is: fietsen, zwemmen, af en toe ben ik ook wel creatief bezig, ik lees een paar boeken op wp en kijk youtube filmpjes.

Wat is typerend aan jou?
Ik kan soms redelijk snel van humeur veranderen, achter scherm laat ik het niet zo snel zien tenzij het me te moeilijk word dan zet ik het weleens in m'n boek, maar in real zeg ik het niet zo snel en krop dus alles op.
Ik hou ook heel erg van honden, als het mag van de eigenaar aai ik ze ook het liefst.
En ik ben erg onzeker.

Hoelang zit je al op Wattpad?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee maar volgens mij van mijn 12de dus ik denk nu zo'n 8 jaar.

Hoe ben je op Wattpad terecht gekomen?
Ook hier heb ik eerlijk gezegd geen idee van.
Ben ik de app tegen gekomen in de appstore, of had 1 van m'n neppe "vriendinnen" het doorgegeven.
Geen idee.

Lees of schrijf je het liefst op Wattpad?
Ik lees het liefste op wattpad, ik ben nooit goed geweest in verhalen/gedichten of iets schrijven.

Wat is je favoriete genre om te lezen?
Ik lees volgens mij wel wat vanalles behalve horror, want ja daar krijg ik nachtmerries van.

Wat is je favoriete genre om te schrijven?
Zoals ik eerder al vermeld had schrijf ik zelf niet echt, als ik zelf wel zou schrijven denk ik dat het fantasie zou zijn.

Wie is je favoriete Wattpad gebruiker? En waarom?
Uhm, ja geen idee eigenlijk haha er zitten best wat leuke mensen op wattpad maar ik weet niet echt wie mijn favoriet is.

Wat is het beste/ leukste boek dat je al hebt gelezen op Wattpad? Waarom zou je dit boek aanraden?
Ik raad onder andere het boek "wanted" aan van NewYorkBitchxx en het boek "forever?! with the badboy van fantasyteenx en het boek "my badboy" van joyceiexxx.
Ik vind deze boeken erg leuk.

Welk boek van jezelf (indien je een boek geschreven hebt) zou je aanraden aan de lezers van dit interview?
Ik vind mijn boeken zelf niet echt aanraders maar lezers zijn altijd welkom.

Wat is je favoriete boek (niet op Wattpad)?
Ik lees graag de strips van De Buurtpolitie, niet iedereen kent dit ...
Ik heb ook een keer een heel leuk boek gehad maar geen idee welk boek dat was.

Wie is je favoriete schrijver/ schrijfster (niet op Wattpad)?
Ik lees niet echt echte boeken aangezien ik de meeste op wattpad lees dus ehm als jullie leuke aanraders hebben van schrijvers/schrijfsters.

Wat is je lievelingsfilm?
Ik kijk niet echt films ...

Wat is je lievelingsliedje?
Ook hier heb ik niet echt antwoord op ...oepsss...

Wie is je favoriete artiest of groep?
5sos hun liedjes luister ik soms wel of ehm Little Mix of van andere, het verschilt elke keer wel, maar voorlopig heb ik niet echt een favoriet.

Wat is je lievelingseten?
Noodles, pizza

Hoe ziet je perfecte ontbijt eruit?
Ik vind gewoon simpel aardbeien yoghurt wel lekker.
Soms ook gewoon een beker koffie of gewoon simpel fruit, maar er zijn natuurlijk veel lekkere dingen om in de ochtend te eten al heb ik niet altijd zin om uitgebreid te ontbijten.

Wat is je favoriete dessert?
Een waterijsje is wel lekker, vooral met warm weer maar een stukje appeltaart/cake is ook wel lekker.

Wat is je favoriete vakantiebestemming?
Ik ben 2 keer naar Spanje geweest, ik was toen best wel jong maar was heel leuk maar er zijn zeker andere landen die ik ook wel eens wil gaan bekijken.

En nu mag je (indien je dat wilt) nog wat reclame maken voor je boeken/ covershop/ wedstrijd/ ...
Lezers zijn altijd welkom, vrienden ook want ja, die heb ik niet dus neem zeker een kijkje op m'n account, als je wil want je hoeft niks tegen je wil te doen.

En nu de vraag van xanoniemxxx: Zou je de wet overtreden om een vriend te redden? En waarom wel/niet?
Als ik vrienden had dan ja, omdat je een vriend nooit in de steek laat. Tenzij die het verdient, maar als die het niet verdient dan zou ik hem/haar redden.

Wattpad Q&AWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu