Laten we jullie eerst maar eens kennis laten maken met de twee zussen achter dit account! Wel ik Janna_xx ben de eerste, dus laten we er maar aan beginnen!
Hoe heet je? Of hoe mogen we je noemen?
Heyhey, mijn naam is Janna!Hoeveel jaar ben je?
Ik ben 14 jaar en word dit jaar 15.In welk land woon je?
Ik woon in België. 🇧🇪Heb je nog roots van een ander land?
Nee.🚫Welke talen spreek je?
Mijn moedertaal is Nederlands. In school leer ik Frans en Engels maar die kan ik natuurlijk niet zo vlot spreken als Nederlands.Welke studierichting volg je? Of wat is je beroep?
Ik volg de studierichting Humane Wetenschappen.Wat zijn je hobby's?
Uhm, waar zal ik beginnen? Ik zit op de jeugdbeweging, KSA al sinds ik 6 jaar ben. Ook zing ik in een kinderkoor. En ik doe lucht-acro samen met mijn zusje, waarschijnlijk weet bijna niemand wat dit is dus ik zal het maar uitleggen. Lucht-acro is eigenlijk trucjes doen in een heel lang doek dat ergens aan het plafond vastzit en dat zit dubbel waardoor je eigenlijk twee doeken hebt. Je kunt er dan in klimmen en dan op bepaalde manieren het doek rond je doen waardoor je stevig vast zit en je kunt laten vallen voor een cool effect. Bij lucht-acro doen we ook nog trucjes in de trapeze, dat kennen jullie waarschijnlijk wel. Dat waren mijn hobby's die ik op vaste dagen doe. Maar in mijn vrije tijd hou ik er ook van om te bakken, koken, knutselen, lego bouwen en lezen en schrijven of course! 📚✍🏻Wat is typerend aan jou?
Ik ben wel creatief en erg rustig. En ja, ik vind het een erg moeilijke vraag dus ik weet het niet echt.Hoelang zit je al op Wattpad?
*Kijkt even in haar beschrijving* 😅 3 maanden, nog niet zolang dus maar ik voel me hier al erg thuis.Hoe ben je op Wattpad terecht gekomen?
Dankzij mijn geweldige zusje ♥️ waarmee ik samen dit account heb! Zij zat er al eerder op en heeft me dan overtuigd om ook Wattpad te downloaden. Enja, hier zit ik nu.Lees of schrijf je het liefst op Wattpad?
Ik ga toch voor schrijven want ik lees eigenlijk bijna niet op Wattpad, (schiet me nu niet neer alsjeblieft). 🫣 Maar ik vind het niet zo leuk om te lezen op een scherm zonder een "echt" papieren boek vast te hebben. Want "gewone boeken" lees ik wel erg graag. Maar ik probeer soms wel eens wat te lezen op Wattpad, want ik kan al die pareltjes van verhalen toch niet zomaar aan me voorbij laten gaan. Maar ik heb zo een beetje een chaos gemaakt, want ik heb veel te veel boeken in mijn bibliotheek staan op Wattpad zodat ik er zelf niet meer aan uit kan. Want je kent het vast wel, je bent aan het kijken op de homepagina en je ziet een boek dat je aanspreekt. Je klikt erop en leest de beschrijving, voegt het dan toe aan je bibliotheek en ziet dan nog een boek dat je aanspreekt. En zo gaat dat dan een eeuwigheid door ...
JE LEEST
Wattpad Q&A
RandomWelkom allemaal! Wil je wat meer te weten komen over de schrijvers en lezers hier op Wattpad? Dan ben je hier zeker aan het juiste adres! Neem snel een kijkje, en misschien interviewen we jou ook wel een keer! The_writing_sisterss