>kayıp<
Shigaraki : pekala Zuzu artık burada yaşayacaksın.
Deku : tamam!
Shigaraki : 1 hafta sonra U.A'ye saldırıcaz bu yüzden önceden planlar kurmalıyız.
Deku : tamam.
"2 gün sonra"
Deku : "haberleri açar"
haber : kahraman Izuku midoriya 2 gündür kayıp polisler ve pro kahramanlar onu aramaya devam ediyorlar fakat henüz bir iz yok.
Deku : beni mi arıyorlar?
Shigaraki : aman boşver onları sen artık kahraman değilsin.
Deku : aynen değilim artık umrumda da değil.
Shigaraki : he şöyle.
Deku : ben bi evime gidip gelcem.
Shigaraki : birisi seni görür ama?
Toga : ben Izuku~kun'la beraber giderim saklana saklana.
Shigaraki : iyi tamam.
"Toga ve Deku Deku'nun evinin oraya giderler"
Deku : Bakugou.
Toga : anaa baya not bırakıyo bu.
Bakugou : içinden* Deku umarım bu notları görürsünde geri yanıma gelirsin "üzüntüden ağlamaya başlar"
Deku : ağlıyor.
Toga : yazık oldu be.
Deku : sen ne zamandan beri insanlara üzülüyorsun?
Toga : hiçbir zamandır.
Deku : o zaman üzülme.
Toga : ben ne zaman üzüldüm ki.
Deku : neyse cevaplamayacağım.
Deku : heh gidiyo Bakugou.
Toga : tamam işini hallet de gidek gerçi ne yapacaksın ki?
Deku : notları okuyacağım.
Toga : tamam hadi oku.
Deku : "notları okumaya başlar"
Deku
bu notları eğer okuyorsan umarım bu notları okuduktan sonra bana geri dönersin.
kacchan~Deku : üzgünüm kacchan dönmeyeceğim ve şarkı sözleri değil mi bunlar? bunlar neyse okuyam.
Deku
ananas gibi ahududu gibi ama daha çok avokado gibi tabi bunu ben bilirim birde benim gibileri inan ki inan ki.
kacchan~Deku
denedin bizi ruhumun ikizi sandım aynı parmaklarımızın izi seni gördüğüm de vurdu bi kalp krizi inan ki inan ki.
kacchan~Deku
yaramaz kedi yok ki tabi dili nasıl söyler ki sana olanı biteni yokluğun da kaldım ben bi kemik bi deri inan ki inan ki.
kacchan~Deku
zor çok zor yapma nolursun bırak o yerimi doldursun bana ihtiyacın olursa sarıl ona elbet unutursun.
kacchan~Deku
dediler seni sordu yine biri kalbi masmavi denizler gibi bunu duyduğum da ben öldüm bi nevi inan ki inan ki.
kacchan~Deku
sıcacık teni kıvrımlı beli nasıl unuturum ki o boynunda ki ben'i bunlar yine başımı döndürmemeli zor ki inan ki.
kacchan~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirler arasında 1 ( villain Deku AU )
VampiroDeku U.A'den bi sebep yüzünden çıkmaya karar verir ve U.A'den çıktıktan bi kaç gün sonra birileri ile karşılaşır ve Deku onlarla takılmaya başlar fakat bi kaç gün sonra bir olay olur ve Deku vampire dönüşür.