"Doğu Rüzgarı'nı kesemezsin."
•••
Tony Stark bir dahi, milyoner, zampara ve hayırseverdi. Ailesinin ölümü onu sarstığı sıralarda bir örgüt onu aralarına almıştı. Hydra.
Hayatını değiştiren 12 kelime oldu. O her şeyi yıkıp geçmeden gücünü toparlayabiliyordu. Bu yüzden oradayken gördüğü bir kış askeri ona hayran kalmıştı. Tabi bu o Bucky isimli adamın bir asker olmadan öncesiydi.
Tony kıdemli birisi oldu, ona öldürme görevleri verilirdi. Kendisine Doğu Rüzgarı dedirtirdi. O süikastte çok iyiydi.
---
"Doğu Rüzgarı, görevin var. Natalia Alianovna Romanova, bilinen adı ile Natasha Romanoff, Hydra için tehtid arz ediyor. Onu öldür."
Tony Takımını düzeltti ve ayağa kalktı.
"Tabiki de."
Natasha Romanoff, Black Widow, o gün akşam saatlerinde kafasında yuvarlak bir delikle ölü bulundu.
"Doğu Rüzgarı, Bruce Banner..."
Bruce Banner, Hulk, o akşam saatlerinde kafasında yuvarlak bir delikle ölü bulundu. Kimseden iz yok.
"Doğu Rüzgarı, Clint Barton..."
Clint Barton, Hawkeye, evinde ölü bulundu. Kafasında yuvarlak bir delik var.
"Eğer yapabilirlerse yakalasınlar beni."
Doğu Rüzgarı işini iyi yapıyordu. Neredeyse tehtid oluşturan herkesi öldürmüştü. Bir kişi dışında...
---
"Doğu Rüzgarı, yeni bir görevin var."
Tony deri bir koltukta bir ayağı diğer bacağını üstünde oturuyordu. Kırmızı siyah takım elbisesinin ceketi sadece omuzları üstündeydi. Bakışlarını metal ve avcunun içinde bir güç kaynağı olan kolundan adama çevirdi. Bakışlarıyla bile öldürebilirdi birini.
"Şimdi kimi bu lanet olası Dünya'dan sileceğim?"
Doktor duruşunu dikeltti.
"Steve Rogers."
Tony bir kahkaha patlattı.
"Amerika'nın götünü mü?"
Doktor istifini asla bozmadı.
"Kaptan Amerika, Hydra için-"
Tony adamın lafını bölerek kalktı.
"Tehtid falan filan. Ezberledim artık çeneni kapat ve defol."
Doktor odadan çıktığında Tony bilgisayar başına oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Doğu Rüzgarı• || Stony Story
FanfictionTony Stark, sadece bir milyoner değil. O gücünü kontrol eden seri katil bir Hydra üyesi. Hydra'da olan Kış Askeri'nden farklı. O Doğu Rüzgarı... Fakat tek proje o değildi. Şimdi Hydra'nın bu tüm planları durdurulmalı, ve SHIELD'ın kendi projesini de...