•Kuzey Yıldızı•

100 14 149
                                    

"Kuzey Yıldızı, gökteki yerinde asla sönmez. Sadece sabahları biraz daha silik gözükür. Bu onun yerinden ayrıldığı anlamına gelmez."

---
Bu bölüm Kuzey Yıldızı lakabını çoksel bir şekilde taşıyan Prenses'e ithaf edilmiştir...
---

Tony yine tüm ihtişamıyla bir görevdeydi. Eskiden bir Kış Askeri olan Bucky ihanet etmişti. Hydra'nın sırları için öldürülmeliydi. Tabiki bu görev Doğu Rüzgarı'na verilmişti. Bucky askerken zorluydu ama normal biriyken nasıl olduğunu bilmiyordu.

İki katlı bir eve yaklaştı, ev tahtadan yapılma gibiydi fakat oldukça sağlam duruyordu. Kapıyı araladı ve eve girdi. İçerisi oldukça sessizdi. Durdu sadece öyle durdu.

Kafasını sola yatırdığında sağından demir bir yumruk geldi. Arkasını döndü ve Bucky'e baktı.

"Reflekslerini geliştirmelisin."

Bucky vurmaya devam etti fakat Doğu Rüzgarı ondan kaçmayı başardı. Kolunu doğrulttu ve yine aynısı. Kafasına bir darbe.

Uyandığında bir sandalyedeydi ve elleri arkasındaydı.

"Noluyor be?!"

Bucky güldü.

"Bu fazla kolaydı."

Tony gözlerini devirdi. Bucky ellerini arkasında birleştirdi.

"Dostum Steve'i öldürmek kolay mıydı?"

Tony sırıttı.

"Planımı takip etti. Aptal."

Bucky bir şey demedi. Tony sıkılmıştı.

"Beni öldürecek misin yoksa bekleyecek miyim?"

Bucky arkasını döndüğünde birisi içeriye girdi.

Sarı saçları parlıyordu, gülümsemesi oldukça samimi olmasına rağmen sinsilik barındırıyordu. Mavi gözlerinin ışıltısı Kuzey Yıldızı'ndan alınmıştı adeta. Elleri arkasındayken üstündeki tişört daha dar oluyordu, mükemmel vücudu bir açık arttırma gibiydi adeta.

"Rogers?!"

Steve güldü. Tony gözlerini kısıyordu, anlamıyordu.

"Beni öylece öldüremezsin Tony."

Tony gözlerini devirdi. Steve onun bu huyunu bile severdi, Tony onu öldüremezken daha sevimliydi.

"Tamam öldürün beni de bitsin bu iş."

Steve Bucky'nin yanına geçti. Sağa doğru bir sırıtış yerleşti yüzüne.

"Oh hayır hayır seni öldürmeyeceğiz. Seni geri getireceğiz."

Tony hayal kırıklığına uğramıştı. Beklediği bu değildi, belki de beraber intihar ederlerdi. Tony geri getirme kısmına takıldı, o hiçbir yere gitmemişti. Her zaman burnu dik ve kesinlikle nefes kesici bir seri katildi o.

•Doğu Rüzgarı• || Stony StoryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin