"Tutamayacağın sözler vermek, hiç söz vermemekten daha çok acıtır."
•••
Bu bölüm bana yeni eklenen karakterin kim olacağı hakkında fikri veren Vela'ya ithaf edilmiştir.
•••Bu olaylar olurken Nick Fury bir odaya doğru yürüyordu. Olanlar onun kulağına gelmişti, şimdi de Hydra'nın planına karşı kendi planını uygulama zamanıydı. Odaya girdiğinde birkaç ekranda SHIELD'ın yetkilileri vardı. Görüntülü bir bağlantıydı. Hemen birinden ses geldi.
"Bundan emin misin Fury? O kadar saklama uğraşlarından sonra onları bir yemek gibi ortaya mı sereceksin?"
Fury oraya baktı.
"Bunun olacakları engelleyeceğine inanıyorum."
Yine biri konuştu.
"Savaş, hislerle kazanılmaz Fury."
Fury tüm ciddiliğiyle yanıtladı.
"Evet, askerlerle kazanılır."
Ardından odadan çıktı ve telefonla birini aradı.
"Proje Avengers, devrede."
•••
Steve eve geldiğinde hiçbir şey hissedemiyordu. Kafası karman çormandı, kafasını kaldırıp sağa baktığında ise söylediği 3. pizzayı yiyen Bucky'i gördü. Ya açtı, ya da Steve onu psikolojik problemlerden az sonra psikoloğa götürecekti.
"İyi misin?"
Steve salona girdi. Ardından koltuğa oturdu.
"Miden nasıl kaldırdı bu kadar pizzayı?"
Bucky güldü, arkadaşının konuyu değiştirmeye çalışmasını farketti fakat üstelemedi. O istediğinde konuşurdu zaten.
"Midem daha iğrencini de kaldırıyor Steve."
Steve güldü, Bucky iyiki de vardı. Ardından çalan Steve'in telefonu tüm dikkatleri oraya çekti.
Nick Fury
Steve telefona uzandı ve açtıktan sonra hoparlöre verdi.
"Ne oldu Fury? Beni uzun zamandır aramadın."
"Evet araya bazı farklı renkte meseleler girdi Rogers. SHIELD üssüne gel, benden daha fazla bilgi isteme."
"Bucky?"
"Dostunun güveninden eminsen, o da sana yanında veli olarak gelebilir."
Ardından telefon kapandı, Steve ve Bucky ise birbirlerine bakıyorlardı. Konuşmayı başlatan ise Bucky oldu.
"Tamam küçüğüm, hadi bakalım korsanımız ne istiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Doğu Rüzgarı• || Stony Story
FanfictionTony Stark, sadece bir milyoner değil. O gücünü kontrol eden seri katil bir Hydra üyesi. Hydra'da olan Kış Askeri'nden farklı. O Doğu Rüzgarı... Fakat tek proje o değildi. Şimdi Hydra'nın bu tüm planları durdurulmalı, ve SHIELD'ın kendi projesini de...