Kapitola 5.

1.3K 85 2
                                    

Když jsem se ráno probudila, zjistila jsem, že nejsem u sebe doma. Že jsem v něčí posteli. Že jsem u Jirky v posteli. Podívala jsem se pod peřinu. Uklidnila jsem se , když jsem zjistila, že mám na sobě to v čem jsem přišla.

"Nevěděl jsem jestli tě mám převlíknout nebo ne " ozvalo se ze dveří. "Donesl jsem ti snídani a tohle si vezmi" řekl klidným hlasem Jirka a cpal mi do ruky sklenici s vodou a nějaký prášek. Fakt mě bolela hlava. "To jsem to včera tak přehnala?" Zeptala jsem se. "No, na to, že to ještě nebylo 18, tak docela jo" smál se Jirka a sednul si ke mně na postel. "Ale byla s tebou sranda" řekl pobaveně Jirka. "Ježiš, co jsem dělala?" Nic jsem si nepamatovala a to na tom bylo to nejhorší. "No, zpívala jsi" řekl Jirka. Všimla jsem si jak mu cukají koutky. Byl vážně roztomilej když se smál.

Když jsem se nasnídala, šla jsem se vysprchovat. Když jsem vylezla ze sprchy uvědomila jsem si, že se nemám do čeho oblíknout. Vykoukla jsem ze dveří koupelny a všimla si, že Jirka sedí na gauči a kouká na televizi. "Jirko? Kde máš ručníky?" upoutala jsem jeho pozornost. Jirka se zvednul a řekl, že mi jeden podá. Šel za mnou do koupelny. Proč mi prostě neřekne kde jsou? Rychle jsem posbírala svoje oblečení te včerejška a zakryla se. Jirka přišel do koupelny a natáhl se pro ručník, který byl ve skříňce nad pračkou. "Ježiš , vy holky s tim naděláte" uchechtl se a podla mi ručník. Zůstal tam stát a nevypadal, že by se měl k odchodu. Zvedla jsem obočí a nasadila svůj nechápavý výraz. Jirka ro pochopil a odešel. Usušila jsem se a zabalila do ručníku. Za chvilku přišel Jirka s jeho tričkem. "Přece tady nebudeš chodit v sukni" řekl mi a podla mi

tričko. "Nějakej spodek by nebyl?"zeptala jsem se. Jirka mi po chvilce přinesl jeho kraťasy. Oblíkla jsem se a šla za Jirkou do ložnice.

Jirka seděl na počítači. Když si mě všimnul, přišel ke mně a dal mi pusu. "Co budem dneska dělat zlato?" Zeptal se mě s úsměvem na tváři. "Nezůstanem tady? Můžem dát souboj v Just Dance" začali jsme se smát, když jsem si vzpomněli jak jsme se vlastně seznámili.

Po pár hodinách "tance" jsem musela jít domů. Nechtěla jsem, ale naši se dneska vrátili z chaty a nechci aby měli kecy. "Počkej, půjdu s tebou" řekl Jirka a začal se soukat do kalhot.

Šli jsme přes Václavák, kde jsme potkali Jirkova kamaráda. "Ahoj Jirko, jak je? A kdo je tohle? Tvoje fanynka?" Jirka se na to moc netvářil. "Ahoj, né tohle je moje přítelkyně" řekl Jirka trochu nejistě. Jeho kamaráda to očividně zaskočilo. "Tak to sorry, ale víš, myslel jsem, že si najdeš někoho stejně starýho. Fakt sorry"začal se omlouvat jeho kamarád. Jirka řekl, že je to v pohodě a rozloučil se. Když jsme došli k nám před dům Jirka se mě zeptal jestli mi to nevadilo. "Ne, nevadilo. Přece je jedno co si někdo jiný myslí." odpověděla jsem mu. Jirka se na mě usmál a políbil mě. Popravdě mě to štvalo. Vím, že je mezi námi věkovej rozdíl. 8 let... Zní to fakt hrozně...

Youtuber.Kde žijí příběhy. Začni objevovat