2.Találkozás a többiekkel

73 2 0
                                    

Megjött a taxi.Damiano összeszedte a telfonját és még pár cuccát,és lementünk. Útközben jobban megnéztem a férfit,igen sajátos öltözködése van de nekem tetszik. Az öltözéke után az arcát szemléltem,kiemelkedő arccsontok,tökéletes állkapocs és ami a legjobban tetszett az az orra.Képes lettem volna arra,hogy nézzem még órákig de megtörte a csöndet.

-Itt vagyunk!
mondta mosolyogva.
Majd kiszálltunk az autóból és bementünk a stúdióba.
A többiek már bent voltak és a gitárokat hangolták.

-Sziasztok,be szeretnék nektek mutatni egy új ismerőst/barátot Marlenát. Így mutatott be engem a barátainak.

-Sziasztok!

-Szia,én Victoria vagyok ők pedig itt Thomas és Ethan!

-Hello,Szia! köszönt a két srác.

A Bemutatkozás után neki is áltak próbálni az első a "Torna a casa" című zene volt,és meglepően sokszor szerepelt benne a nevem,pedig nemrég ismertem meg őket. A próba végén damiano megszólalt.

-Nem is baj,hogy eljöttél így legalább megtudhatjuk,hogy mi a véleményed erről a dalról ugyanis neked is elég jó hangod és van!

Értetlenül néztem a férfire,de mégis csak megkérdeztem.
-Honnan tudod milyen hangom van?

-Majd később elmondom haha.
Nevetett.

-Ok oké,de nem mehetnénk el valahova kajálni? Rohadt éhes vagyok. Kezdett hisztizni Thomas

-Jajj Thomi te mindíg éhes vagy haha. Felelte vic.

-Tudjátok mit?
Én egy pizzázóban dolgozok,miért nem megyünk oda?
Tettem fel a kérdést lelkesen.

-Jó ötlet.
Mondta Damiano és Ethan

-Oké hívok egy taxit-
Mondta vic.

-Ne ne ne! Itt van a közelbe az utca sarkon!

-Oké,induljunk!

Összepakoltuk a pénztárcákat és a telefonokat és elindultunk.

A karjaidban |Damiano David ff.|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora