3.Új barátok és ő

75 2 0
                                    

Elindultunk a pizzériába,útközben cseverésztünk és nevettünk majd megérkeztünk az étterembe.

-Jó napot! köszöntünk amikor beléptünk az ajtón.

-Üdvözöljük önö- na várjuk Marlie,sziasztok!
köszöntött minket Giorgio az étterem egyik pincére.Nagyon jól tudja,hogy útálom ha marlienak hív...

-Szia Gio
mondtam gúnyosan mert ez a becenév nem a kedvence

-Srácok ő itt Giorgio!

-Szia,hello
Üdvözölte őt a banda

-Sziasztok,gyertek a kedvenc asztalt adom a kedvenc venégeimnek.

Leültünk az asztalhoz mindenki kért inni és enni.

-Hmm,Marlena mesélj egy kicsit magadról,mondta vic.

-Hát hol is kezdjem, Magyarországon születettem, jelenleg itt dolgozom pincérként.
Coraline névvel születtem de sokan bántottak vele,soha nem értettem miért,ezért megváltoztattam,jelenleg itt élek Olaszországban.

-Pedig a Coraline név elég szép
jegyezte meg Damiano.

-Ohh,köszönöm.

-És hány éves vagy?
Kérdezte ethan.

-22 leszek jövőhét szombaton.
-Na de,most ti meséljetek egy kicsit magatokról.

-Oké kezdem én! Mondta damiano.
Olaszországban nőttem fel. A banda tagokkal egy iskolába jártunk.2017-ben alapítottuk meg a bandát és ezután beneveztünk az x faktorba. Sajnos csak másodikok lettünk de nem baj.Van egy testvérem Jacopo. 23 éves vagyok és szeretek kosárlabdázni.

-Oké Damiano,eleget hallotunk,most én jövök.
Fűzte hozzá Thomas gúnyosan.

-Hehehe
nevetett szarkasztikusan dami.

-Szintén Olaszországban nőttem fel,Victoriával már gyerekkorunk óta ismerjük egymást és amikor körülbelül 9-10 évesek lehettünk elkezdtünk együtt gitározni.A gitár az életem,máshoz nagyon nem is értek haha.21 éves vagyok.

-Jojo,most én mondta vic.
Mint ahogy mondta thomas mi már korábban alapítottunk egy kis "bandát". Meglepő módon én is Olaszországban nőttem fel.
Van egy tesóm Nica és egy kutyám chili.22 éves vagyok.Sajnos anyukám meghalt amikor 15 éves voltam,rákos volt.

-Ohh,őszinte részvétem.Biztos büszke lenne rád!

-Köszönöm.

-Most én. Mondta ethan.
Szintén Olaszországban nőttem fel.Van 4 testvérem.Az angol nyelv nem az erősségem hihi.
Általában nem vagyok annyira felpörögve mint a többiek de ez nem azt jelenti hogy szomorú vagyok.

-Néha én is be vagyok lassulva.

Észre vettem,hogy Damiano engem néz,véletlenül pont egymásba akadtak a szemeink,de ő ezt befejezte egy "kérem a számlát" szöveggel.Nem voltam a legboldogabb,de nem érezhetek iránta semmit,hiszen még csak ma ismertem meg...

Kifizettük a számlát és elindultunk a måneskin hàzba...

Kifizettük a számlát és elindultunk a måneskin hàzba

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


A karjaidban |Damiano David ff.|Où les histoires vivent. Découvrez maintenant