5. Stoned

1K 54 3
                                    

*Noa's POV*

Evi telde voor dat ik bij haar bleef eten omdat Harry met de andere waarschijnlijk nog wel bij Louis zitten. Harry is dus de geheimzinnige jongen met krullen. We hebben net gegeten en ik ga weer terug naar mijn eigen kamer. Als ik de deur open doe komt er een walm van de geur van wiet mijn neus in. Vijf jongens hangen onderuit op de bank midden in een walm rook. Ik loop boos naar het raam en zet hem open. Het stinkt als fuck! ''Hey ben je weer terug?'' Vraagt Louis en hij lacht. Zijn ogen zijn rood. Duidelijk stoned. Netzoals de andere vier. ''Nee daar lijkt het alleen maar op!'' Zeg ik boos. ''Aww waarom zo boos?'' Vraagt Harry en hij lacht weer. ''Wil je ook? Dat helpt hoor!'' Zegt Louis en hij houd me de joint voor. ''Nee!'' Zeg ik boos en ik duw zijn hand weg. ''De meiden komen zo!'' Zegt een jongen met blond haar. ''Nice!'' Zegt Harry. ''Nee er komen helemaal geen meiden!'' Zeg ik boos. ''Wat?'' Vraagt Louis.''Ik zei er-'' ''Ik weet wat je zei, maar dat is jammer voor jou meissie! Maar er komen wel meiden en ik ga ze keihard doen!'' Zegt Louis en hi staat op en komt tegen over me staan en ik slik. ''Dan doe je dat maar ergens anders!'' Zeg ik terug. ''NEE!'' Roept Louis boos. ''Wel!'' Roep ik boos terug. Louis pakt pijnlijk mijn arm vast en knijpt er in. ''Zeg dat nog eens!'' Sist Louis woedend en hij knijpt harder. De tranen springen in mijn ogen. ''Z-ze komen niet...'' Piep ik zacht en Louis geeft me een set en ik val om. ''Stom wijf! Ze komen wel!'' Zegt Louis boos. ''Je zorgt maar dat je opgerot bent!'' Zegt Louis boos en ik slik terwijl ik over mijn pijnlijke arm wrijf. ''S-sorry...'' Piep ik zachtjes. Ze zijn zo stoned als garnalen. (ff tussendoor. Als ik 's ochtens beneden kom uit mijn bed zegt m'n zus altijd: Eline wat heb je gedaan je lijkt zo stoned als een garnaal. XDD) Ik loop snel naar de deur en open hem. Ik zie verderop de gang vijf giechelende meisjes hier heen lopen. ''Hey meisje hou die deur open!'' Roept en meisje. ''Sorry de jongens zeiden dat ze geen zin hadden. Ze slapen al!'' Zeg ik en de meisjes kijken me fronsend aan. ''Wat een sukkels!'' Zegt het ene meisje en ze lopen weg. Ik grijns tevreden. Mooi nu hoef ik ook niet weg. Ik keer me om en loop naar de jongens toe. ''Zo garnaaltjes jullie kunnen naar huis. Jullie meisjes zijn ziek zeiden ze net!'' Zeg ik en Louis kijkt op. ''Wat?'' Vraagt Louis. De blonde jongen laat iets aan Louis zien en hij staat op en loopt naar me toe. Hij kijkt woest, maar dan ook echt woest woest. Ik slik. Hij drukt me tegen de muur. Zijn ogen spuwen vuur. Ik kijk naar zijn grote pupillen. Drugs. Niet alleen wiet... ''Wat heb jij tegen die meisjes gezegd?'' Vraagt Louis. Hij spuugt in mijn gezicht en ik slik. ''N-niks!'' Zeg ik snel. ''JE LIEGT TRUT!'' Roept Louis woest. ''N-niet!'' Zeg ik bang. ''OH NEE? WAAROM STUREN ZE ONS BERICHTJES MET: 'BETERSCHAP! DAT MEISJE ZEI DAT JULLIE NIET LEKKER WAREN!' WAAROM DAN? LEG UIT!" Gilt Louis kwaad. ''I-ik... I-ik w-weet n-niet!'' Snik ik bang. ''WAT HUIL JE NOU?'' Vraagt Louis boos.''S-stop met s-schreeuwen!'' Piep ik. Louis verkoopt me een stomp en alles word zwart...

*Louis' POV*

Ik word wakker in mijn bed en zucht. Mijn hoofd is zwaar. Ik sta op en strompel naar de keuken. Ik frons als ik Noa naast de muur op de grond liggen. Die heeft waarschijnlijk te veel gedronken gister ofzo... Ze heeft een grote blauwe plek op haar pols, een wondje op haar hoofd. Oke vaag... Maar ik ga me geen zorgen maken om haar. Ik pak een paar Paracetemols en slik ze door. Ik ga zitten op de bank en leg mijn benen op tafel terwijl ik zap door de programma's op tv. Ik zucht en loop naar Noa. Ik til haar op en pleur haar op d'r bed neer. Ik ga haar echt niet toedekken hoor... Het is half tien. Gelukkig zijn de lessen hier niet verplicht. Ookal moet je wel een minimum aantal uur per jaar doorbrengen. Het ligt aan jezelf of je je examens wilt halen. Ik hoop voor Noa dat ze niet zo'n nerdy is die iedere les wilt volgen want dan heeft ze een groot probleem nu... Ik hoor gestommel en Noa komt de kamer in. Ze ziet me zitten en de angst schiet in haar ogen. Ik frons. Wat is er is met haar? Ze zegt niks en loopt met een grote boog om me heen naar de keuken. ''Rechter kastje onderin liggen paracetemols.'' Zeg ik. ''D-dankje...'' Zegt ze zacht. ''Hoe kom je aan die plekken?'' Vraag ik aan Noa en ze gaat op de stoel zitten. ''W-welke?'' Vraagt ze en ik knik naar haar arm. ''Je hebt meerdere blauwe plekken en een wondje op je hoofd.'' Zeg ik droog en ze slikt. ''Feestje geweest?'' Vraag ik en Noa schud haar hoofd. ''Niet? Hoe kom je dan knock-out?'' Vraag ik en Noa slikt. ''D-door jou...'' Piept ze zacht en er rollen tranen over haar wangen. Ik frons. ''Ohhhh... Ik was weer stoned...'' Zeg ik droog. Ik denk diep na en langzaam komt alles terug.

Roommates | Dutch | One Direction | Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu