*Noa's POV *
Louis heeft me overgehaald om toch naar het eerate jaars feest te gaan georganiseerd door de tweede klassers. Louis is er dus ook... Er is ook alcohol. Niet dat dat erg is ik bedoel ik drink ook. Zo een watje ben ik nou ook weer niet. Shit ik heb geen sigaretten. Je mag hier ook niet roken dus ik heb ze niet mee. "Louis? " Roep ik door de kamer en Louis' hoofd komt om het hoekje. "Ja?" Vraagt hij. Eigenlijk is hij wel oké. "Ehm... Jij rookt toch ook?" Vraag ik aan Louis en hij grijnst. "Ik hen peuken voor je!" Zegt hij lachend en ik grinnik. Ik doe mijn haar goed en pak dan mijn tas die ik vol prop met mijn mobiel en dergelijke.
We komen aan bij het feest en ik loop gelijk naar Evi toe. "Hey!" Zegt ze blij. "Heeft Louis je toch nog kunnen overhalen?" Vraagt Evi en ik knik. Ik voelde me niet zo lekker. Nog steeds hoofdpijn. Louis komt aangelopen en geeft me een h las drinken. "Hier hoeven we niet steeds te zoeken!" Zegt Louis en hij geeft me een pakje sigaretten. "Dankje!" Zeg ik en Louis loopt weer weg. "Rook je?" Vraagt Evi verbaasd. "Nah alleen op feestjes of als ik echt gestressed ben." Zeg ik en Evi knikt. "Drink je ook?" Vraagt Evi en ik knik. "Oh mooi ik ook." Zegt Evi lachend en ik grinnik. We staan buiten dus ik doe geen moeite om weg te lopen zodat ik kan roken. Ik pak een peuk en zie dat Louis er ook een aansteker bij heeft gestopt. Handig! Ik steek hem aan en praat nog wat met Evi.
Ik kijk lachend toe als Evi hard hoest. "Toch niet voor mij!" Zegt ze hoestend. "Ah joh had ik ook. Je moet er gewoon aan wennen!" Zeg ik en ik pak de sigaret van Evi over.
Ik word voor de zoveelste keer wakker met hoofdpijn. Dat is niet erg nieuw sinds ik hier ben. Gelukkig is het weekend. Na het weekend maar weer eens wat lessen volgen. Iets wat ik de laatste tijd niet echt heb gedaan... Ik sta op en strompel naar de keuken voor paracetamols. Ik zie Louis' kamer deur open staan. Hij ligt er schattig bij. Met twee meisjes... Arme meiden. Nou zijn verzameling gebruikte condooms heeft hij ook weer bij elkaar gespaard. Snel gedaan hoor... Ik maak een broodje voor mezelf en kijk naar de tv. In mijn ooghoek zie ik iets bewegen. Oh een van Louis' chick's is wakker. "En wie ben jij?" Vraagt ze bitchie en ik frons. "Kan ik dat niet beter aan jou vragen?" Zeg ik op het zelfde toontje terug. "Nee!" Zegt ze boos. Ik zal Louis wel even helpen met zijn. Ik doe ze een keer en dan rotten ze op. Methode... Ik ga op een overdreven bitchie manier staan en kijk haar aan. "Jij bent vast die Chantal waar Louis het telkens over heeft. Ik ben Noa. Louis' kamer genoot!" Zeg ik en ze kijkt me boos aan. "Chantal? Ik ben Malika!" Zegt ze en ze draait zich beledigd om en loopt onze kamer uit. Ik zucht en ga weer normaal staan. "Mooi opgelost!" Zegt Louis die blijkbaar achter me stond. Ik draai me met een rood hoofd om. "Oh Goeiemorgen..." Mompel ik en Louis lacht. "Chantal is dat andere meisje, de beste vriendin van Malika. " Zegt Louis en mijn ogen worden groot. "Omg! Sorry!" Zeg ik en ik sla een hand voor mijn mond. Louis schiet in de lach. "Is niet erg! Niet zo erg als jij gister..." Het laatste Mompelt hij. "W-wat dan?" Vraag ik zacht. Louis grijnst en pakt zijn mobiel. ''Kijkt zelf maar!'' Zegt hij lachend en hij laat me een filmpje zien.
JE LEEST
Roommates | Dutch | One Direction | Voltooid.
FanfictionNoa gaat dit jaar naar een Campus. Ze ziet er tegen op, maar toch ook weer niet. Nieuwe frisse start met hopelijk nieuwe vrienden. Ookal is ze niet erg goed in de omgang met mensen. Nog niet. Daar hoopt ze beter in te worden. Het verleden achter haa...