12. Sorry.

940 53 3
                                    

~2 weken later Noa's POV*

Afgelopen week was echt geweldig! Sarcasme... Louis en ik hebben super veel ruzie gehad. Naja de eerste week maar sinds drie dagen praten we al wat meer normaal met elkaar... ''Wow het spijt me Lou...'' Zeg ik snikkend als Louis klaar is met zijn verhaal over waarom hij eigenlijk echt aan de drugs en dingen zit. Louis huilt hartverscheurend. Het ziet er zo zielig uit. Ik sla mijn armen om hem heen. ''M-misschien heb je gelijk... Ookal is het niet makkelijk...'' Zegt Louis na een tijdje en ik kijk hem ongelovig aan. ''Meen je dat?'' Vraag ik en Louis haalt zijn schouders op. ''Ik denk het...'' Zegt Louis. ''Lou als je dat echt wilt doen, ik zal je helpen. Het zal zwaar worden!'' Zeg ik en Louis knikt. ''Weet ik...'' Zegt hij zacht. ''Ik ga even eten halen... Ik kom zo terug!'' Zeg ik tegen Louis en hij knikt. Ik sta op en pak mijn portemonnee en mijn tas en loop de deur uit. Wow ik heb Louis eindelijk zo ver gekregen om te stoppen met de drugs! Ik denk dat het een grap is maar het zal zo tof zijn als hij het doet! Ik bedoel de niet beïnvloedde Louis is veel leuker en liever dan de Louis die onder de drugs zit... Ik loop naar het winkeltje dat vast zit aan het campus en koop genoeg voor de komende dagen.


Als ik na een tijdje weer de kamer in komt laat Louis een berg papier in de prullenbak vallen en kijkt er zuchtend naar. Ik kijk naar zijn open kamerdeur. De posters zijn weg. ''Dus je gaat het echt doorzetten?'' Vraag ik met een glimlach eerst schrikt Louis maar antwoord dan. ''Waarschijnlijk krijg ik spijt...'' Zegt hij en ik slik. Ik ruim de gekochte spullen op en begin aan het eten maken en Louis komt op het aanrecht zitten en volgt elke beweging die ik maak wat me nerveus maakt... Er word aangeklopt aan de deur en Louis loopt erheen om open te doen. Mooizo. Ik herken Zayns stem en slik. ''Hier ik heb het spul!'' Zegt Zayn en ik kijk over mijn schouder naar Louis. Kijken wat hij doet. Ik weet zeker dat het drugs is. Louis kijkt me aan en zucht. Hij draait zich terug. ''Hou maar...'' Zegt Louis en mijn ogen worden groot van verbazing. ''Houden? Je wou het zo graag! Heb ik het voor je en dan mag ik het houden!?'' Roept Zayn agressief en ik slik en hou Louis in de gaten. Louis stopt een hand in zijn broek zak. Hij haalt er geld uit en geeft het aan Zayn. ''Je houd het. e houd nu je bek en flikkert op! Doeg Zayn!'' Zegt Louis en hij knalt de deur dicht. Hij leunt met zijn rug tegen de deur. Hij laat zijn hoofd tegen de deur vallen, sluit zijn ogen en zucht diep. ''Ik ben trots op je Louis!'' Zeg ik zacht. Louis opent zijn ogen en zucht weer. ''Ja maar wel lastig!'' Zegt Louis en ik knik. ''Maar je hebt het wel gedaan! Dat is al een begin!'' Zeg ik en Louis knikt. ''Das waar...'' Zegt hij zacht. Hij ploft neer op de bank en zet de tv aan. Zijn benen legt hij op de tafel en hij pakt een flesje bier. Sukkel. Tja hij zou stoppen met drugs niet met roken of alcohol. Ik rol lachend met mijn ogen en ga verder aan het eten.



Roommates | Dutch | One Direction | Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu