31.Bölüm

683 70 33
                                    

Hoseok🍓:
Nereye kayboldun Yoongi?

Neden kaçıyorsun beni gördüğünde?

Ders biter bitmez sınıftan çıkıyorsun, beni gördüğünde yolunu değiştiriyorsun sebebini öğrenebilir miyim?

Yoongi neredesin!?
İletildi

Mesajları okuduğunu biliyorum, yanına geliyorum Yoongi
Görüldü✓✓
----

Hoseok Yoongi'nin sınıfta olduğunu umut ederek sınıfa girdi ama sınıfta yan yana oturmuş Jin'in omzuna kafasına koyup el ele tutuşan Tae'dan başka kimse yoktu, hayal kırıklığı yaşadı ve onları rahatsız etmemek için arkasına dönüp sınıftan çıkmak için adımlarını kapıya yöneltti.

- Hey, Yoongi'yi mi arıyorsun?

Jin'in sorusuyla olduğu yerde durup onlara doğru döndü ve  başıyla onayladı.

- Evet onu arıyorum, gördünüz mü?

İkisi hiç duruşlarını bozmadan Hoseok'a bakmaya devam ediyorlardı. Jin boşta olan eliyle dışarıyı işaret etti.

- Bahçede oturuyordu, telefonla ilgileniyordu. Sonra Jimin yanına geldikten sonra ikisi beraber okula doğru geliyorlardı.

Hoseok onu onayladıktan sonra kapıdan çıkacaktı ki bir bedene çarptı. Kafasını kaldırdığında Jungkook'u gördüğünde bir adım geri atıp Jungkook'un sinirli olmasının onunla alakası var mıydı diye düşündü.

- Önüne bak.

'Evet, kesinlikle vardı' diye onayladı kendini Jungkook'un konuşmasıyla. Hoseok olay çıkartmak istemiyordu, şu an tek isteği Yoongi ile konuşmaktı ve zaman kaybetmek istemiyordu.

- Çekil önümden.

Hoseok net ve kararlı bir şekilde cümlesini söyledikten sonra Jungkook alayla güldü.

- Özür dileyeceğin yerde bana emir mi veriyorsun? Çok kabasın Jung Hoseok.

Taehyung tartışacaklarını düşündüğü için ayaklanmak istese de Jin onun kolundan tutup geri oturttu ve olaya karışmamasını istedi..

Tamam zaten ne Jungkook ne Hoseok ikisi de ilk günden beri birbirlerinden hoşlanmıyordu bu kesindi ama şu an tartışma çıkarmaya ne gerek vardı? Hoseok uğraşmak istemiyordu, zaten Jungkook'la iyi anlaşamayacağını biliyordu ama kavga etmekte istemiyordu.

- Seninle tartışmak istemiyorum çekil önü-

Sözünü kesen şey Yoongi'nin gelip Jungkook'u kolundan tutması oldu, Yoongi'yi gördüğüne sevinmişti ama aynı şey Yoongi için geçerli değildi çünkü Yoongi şu an çok gergin ve korkmuş görünüyordu.

- Jungkook, ne oluyor?

Yoongi Hoseok'un yüzüne bile bakmamış direkt Jungkook'la yüz yüze konuşuyordu, Hoseok neden böyle yaptığını merak ettiği için direkt orada sormak istedi ama bundan rahatsız olacağını bildiği için sustu.

- Bir şey olduğu yok, Jimin nerede?

Hoseok hâlâ Yoongi'nin eli Jungkook'un kolunda olduğunu görünce gözlerini oraya dikmişti. Yoongi Jungkook'un kolunu bıraktıktan sonra konuştu. Hoseok şimdi Yoongi'nin yüzüne bakıyordu.

- Müdürün yanında, gelir birazdan.

Yoongi Jungkook'un bir şey demesini beklemeden Hoseok'un yanından geçip yerine oturdu. Hoseok bu sırada gözünü Yoongi'den ayırmamıştı ve onun sırasına gidip önünde durdu.

- Konuşalım.

Jungkook tam müdahale edip yanlarına gidecekti ki telefonu çaldı ve onu cevaplamak için sınıfa girmek yerine oradan uzaklaştı. Yoongi ise kafasını kaldırmış Hoseok'a bakıyordu.

My Favorite Boy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin