Kookie⭐:
Yoongi!
iletildi✓Telefonlarımı neden açmıyorsun!?
iletildi✓Kimseye haber vermeden nereye çıktın bu saatte?
iletildi✓Aç şu lanet telefonu sikicem şimdi cidden!?
iletildi✓Yoongi evin yakınlarında yoksun
iletildi✓Endişelenmeye başlıyorum
iletildi✓Yoongi neredesin? Lütfen telefonlarımı açar mısın?
iletildi✓Yoongi gerçekten endişeleniyorum lütfen nerede olduğunu söyle en azından
iletildi✓Söz veriyorum yalnız kalmak istiyorsan yalnız bırakacağım ama en azından bir şey yaz
iletildi✓Yoongi yeter artık cevap ver
iletildi✓Kookie⭐ yazıyor...
---
Yoongi, Jungkook'un attığı mesajları bildirimden okurken cevap vermek istedi ama yapmadı. Onun yerine telefonunu kapatıp cebine geri koydu. Normalde olsa her ne olursa olsun Jungkook'tan onu istediği yere bırakmasını isterdi ama onun yüzünden zaten Hoseok'la arası açılmış ve üstelik ona yumruk atmıştı. Yoongi Jungkook'a çok kızgın ve kırgındı bu yüzden onunla konuşmak istemiyordu. Şimdi ise Yoongi'nin bu saatte tek başına çıkmasının tek bir sebebi vardı o da Hoseok. Yaklaşık bir saat önce onu merak edip mesajlar atarken aniden Yeonjun'dan gelen mesajla sarsılmıştı. Hoseok'un içtiğini ve onun eve bırakacağını öğrendiğinden beri düşünmek istemese bile aklında Hoseok'un asla yapmayacağını bildiği düşünceler ile doluydu. Yoongi Hoseok'u tanıyordu, o böyle bir şey yapmazdı ama Yeonjun'u tanımıyordu ve belki de o sarhoşken istemeyeceği şeyler yapacaktı. İşte Yoongi'nin düşünmek istemediği düşünceler buydu ve onu bu düşünceler yola çıkarmıştı.
Kaç dakikadie yürüdüğünü bilmiyordu ama sonunda eve yaklaşmıştı bile ve hiç hız kesmeden kapının önüne geldiğinde bu sefer soluk alıp verişini düzene sokmak adına önce durup ardından derin bir nefes aldıktan sonra ne zaman dolduğunu bile bilmediği gözlerini ellerinin tersiyle sildi ve kapıyı tıklattı. Birkaç saniye kapının açılmasını bekledi ama açan olmadı. Belki de hafif bir şekilde tıklattığını ve bu yüzden sesinin duyulmadığını düşündüğü için bu sefer şansını zili çalmaya başlayarak denedi. Yoongi sabırsızdı, bir an önce kapının açılmasını istiyordu.Kapı açılmadı, Yoongi ise kapının açılmadığı her saniye zile ne kadar çok basarsa daha çabuk açılacağını düşünür gibi hiç durmadan zile basıyordu. Evde kimsenin olmadığını anladığı an durdu, artık çalmıyordu. Belki de Yeonjun onu kendi evine götürdü diye düşündü bunu öğrenmenin tek yolunun Hoseok'u aramakla olduğunu biliyordu. Bu yüzden telefonunu çıkardı, tuşladı ve Hoseok'u aradı. Telefonu kulağına koyduğunda karşı taraf meşgule attı.Yoongi bir kere daha aradı ama sonuç yine aynıydı. Ve bir kere daha... Bu sefer telefona ulaşılamıyordu.
Yoongi gerçekten üzgün hissediyordu ama en çokta Hoseok yerine Yeonjun'un meşgule atmış olma ihtimali üzüyordu onu. Kıskanıyordu, deli gibi kıskanıyordu onu ve o hiç tanımadan Yeonjun'dan nefret etmişti.
Pes etti, artık ona bu gece ulaşmanın zor olacağını düşündüğü için vazgeçti. Tekrar dolan gözlerini sildikten sonra onu buradan alması için Jungkook'a mesaj atmayı düşündü ve Jungkook'tan gelen mesajlara baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Favorite Boy
FanfictionJungkook her şeyden çok değer verdiği ikizi olarak bilinen Yoongi'yle yeni bir yere taşınırlar... Yoonseok// Taejin, Jikook, Namjoon [Ukegi]