46.Bölüm

529 56 14
                                    

Başlamadan belirtmek isterim ki bu bölüm her ne kadar acemilikle yazılmış olsa da smut içermektedir. Bu uyarı rahatsız olacaklar içindir, rahatsız olacak olan varsa okumadan geçebilir.🙌🏻














Hoseok Yoongi'yi yatağa sırtüstü yatırdığında üzerine çıkmış ve  boynuna gömülmüş ardından koklayıp öpmüştü. Hoseok bir an önce bedenlerinin birbirine değmesini istiyordu, Yoongi'nin tişörtünü çıkarmak için ellerini tişörtüne götürdüğünde sıyırmıştı ve Yoongi çıkarması için kollarını kaldırdığında Hoseok tişörtü çıkarıp bir yere fırlatmıştı. Hoseok, Yoongi'nin kusursuz beyaz vücudunu bu şekilde gördüğü için kendini çok şanslı hissediyordu. O kadar güzeldi ki şu an Yoongi'nin utandığı için kıpkırmızı olan yanaklarını umursamıyordu ve gözlerini vücudundan çekemiyordu. Yoongi o bu şekilde hiçbir şey yapmadan bakmaya devam ederse utancından ağlayayacağını hissediyordu.

- Hoseok...

Fısıltıyla söylediği isimden sonra Hoseok yutkunup dudağına öpücük kondurup kendi tişörtünü çıkarmıştı. Bu sefer şanslı hisseden Yoongi olmuştu çünkü o her şeyiyle mükemmel bir biçimde karşısında duruyordu. Şimdi de o izlemek istiyordu ama Hoseok müsade etmeden dudaklarını bu sefer Yoongi'nin göğüslerinde gezdirdi. Öpüyordu, her kısmını tutkuyla öpüyordu.  Birkaç ıslak öpücüğün ardından diliyle göğsüne daireler çizmesi Yoongi'nin odaya kısık kısık inlemeler bırakmasına sebep olmuştu.  Yoongi artık sertleştiğini  hissedebiliyordu ve Hoseok'un acele etmesini diliyordu.

Hoseok ellerin aşağı  indirip Yoongi'nin pantolonun fermuarını açmaya başladığında Yoongi kalbinin yerinden çıkacağını hissetti. Yutkunup Hoseok'a baktığında bu kısa sürede çıkarmıştı pantolunu. Çok geçmeden kendi pantolunu da çıkardığında ikisi de boxerla kalmışlardı. Hoseok üzerine eğilip kendini Yoongi'ye sürttüğünde ikisi de sesli bir şekilde inlemişti. Hoseok Yoongi'nin vücuduna izler bırakmaya devam ederken Yoongi ellerini Hoseok'un sırtına atmıştı. Hoseok göğsüne dil darbelerinin ardından her ısırdığında Yoongi tırnaklarıyla Hoseok'un sırtını çiziyordu. Hoseok arada hırıltılar çıkarsa da bu durumdan asla şikayetçi değildi aksine hoşuna gidiyordu.

En sonunda bosxerları çıkarttıklarında Hoseok Yoongi'nin kasıklarını öpmeye başlamıştı. Yoongi hiçbir zaman tatmadığı bu duyguları tadarken odanın içini inlemeleriyle dolduruyordu ve Hoseok'un her öpüşünde daha çok geçiriyordu tırnaklarını. Artık ikisi de sonuca gelmek istiyordu. Bu yüzden Hoseok işaret ve orta parmağını Yoongi'nin ağzına doğru uzatmıştı. Yoongi birkaç saniyeliğine neden uzattığını anlamasa da sonunda anlamış ve Hoseok'un parmaklarını ağzına aldı ve yalamaya başladı. Aynı zamanda emmeye başladı. Hoseok şaşırsada hoşuna gitmişti. Sırıttı ve yeterli olduğunu belli edercesine hareketlendiğinde Yoongi durmuştu.

Yoongi önce işaret parmağının deliğinde hissettiğinde korku ve heyecanı aynı anda yaşadığı için ne yapacağını bilemediği anda ellerini Hoseok'un sırtına atıp tırnaklarını hazırda bekletmişti.  Hoseok işaret parmağını Yoongi'nin içine yolladığında  Yoongi acıyla inlemişti. Çok bekletmeden diğer parmağını da yolladığında Yoongi tırnaklarını sırtına geçirmişti. Canı çok acıyordu, Yoongi bağırmaya devam ederken Hoseok parmaklarını içinde gel git yapmaya başlamıştı. Yoongi'nin bu acıya alışması oldukça zor olacaktı. Hoseok Yoongi'nin canının acıdığının farkındaydı bu yüzden onun acısını biraz olsun azaltmak için boynunu ona yaklaştırdı ve bu sefer Yoongi Hoseok'un boynuna izler bırakmaya devam ederken Hoseok gel gite devam ediyordu. Artık acıya alıştığını düşündüğünde parmaklarını çıkarmış ve Yoongi'nin nereden geldiğini bile bilmediği kayganlaştırıcıyı Hoseok sertliğine sürmüştü.

My Favorite Boy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin