Четвертий лист

48 7 0
                                    

Привіт, Грейнджер.

Минуло вже п'ять років, як тебе немає поряд.

Щоразу, коли я бачу щасливих людей, які прожили багато років разом, я запитую себе про несправедливість долі.  Коли я думаю про них, я думаю про нас, і про те, чому ми не повинні були стати такими.  А потім я тішуся, що їм пощастило.  Що вони прожили життя поряд із коханою людиною.

Якби ти була жива, ми вже сім років були б разом.  Тобі було б двадцять сім років.  І в нас була б ще й донька.  Аліса.  Але, на жаль, доля розпорядилася по-іншому.

Наш син виявив любов до малювання.  Він чудово малює.  Цей талант Скорпіус успадкував від мене.  І з кожним роком я переконуюсь, що розумом він пішов у тебе.  Наш син виявляє ознаки магічних здібностей.  Дуже слабко, але виявляє.  Адже йому тільки вчора виповнилося п'ять років.  Думаю, він буде найкращим на курсі, як і ти колись.  І з кожним роком я переконуюсь у тому, що він потрапить на Гріфіндор.  Цьому навіть немає причини, я знаю, що він потрапить туди.

Я уявляю, яка б ти була щаслива цьому.

Вони з Альбусом нерозлучні друзі.  І Роза Візлі тепер входить до їхньої компанії.  Мені це трохи нагадує це ваше "Золоте Тріо".

До речі про Візлі.

Знаєш, я подумав.  Адже ти зустрічалася з Візлі у шістнадцять років, га?  Але, що було б, якби я тебе тоді не поцілував?  Ти залишилася б з Візлі, ви б одружилися.  І, можливо, що у вас з'явилася б дитина.  І, може, тоді ти залишилася б живою, як думаєш?  І якщо це справді було б так, і я все це знав би, то ні за що тебе не поцілував би.  Краще б ти була щаслива з ним і жива.  Я пожертвував би своїм щастям заради тебе, Герміоно.

Щодня народження нашого сина стає неймовірно сумним.  Рік тому він знову питав зі сльозами на очах про тебе, не розуміючи, чому ти не прийдеш привітати його.  Він не розумів, що означає «померла».

Мені довелося пояснити це настільки обережно, наскільки взагалі це можливо у розмові про смерть із чотирирічним сином.  Тоді він сухо кивнув, давши зрозуміти, що не хоче про це слухати і говорити.

І через рік він прийшов до мене зі словами: "Тату, я вже зрозумів, що матуся померла. І що більше я її ніколи не побачу. Але чому вона не могла почекати денек, щоб я хоч запам'ятав її? Я ж її навіть не бачив".

Я почував себе огидно.  І я зрозумів свою найжахливішу помилку.  Я так загубився в цій скорботі, що уникав розмов з нашим сином про тебе.

І тоді вперше я відвів його до тебе.  Я сказав йому, що завжди розмовляю з тобою, якщо мені зовсім погано.  І тоді він сів на землю біля твоєї могили та дивився на надгробну плиту.  Дивився своїми карими очима, як у тебе.  А потім заговорив.  Говорив тобі.  Говорив усе, що знав.  Як він любить тебе, те, що йому дарують на свята, як він був радий коту, якого я подарував йому, як він вчиться малювати.  Він усе тобі розповідав.

Віднині я розповідаю йому все, що захоче дізнатися про наш хлопчик про тебе.

Моя мама, як і раніше, сильно хворіє.  І мене дуже насторожує те, що вона не говорить, на що хворіє.  І батько мовчить.  Хоча я завжди думав, що у них шлюб не з любові.  Виходить, я помилявся.  Я бачу, як батькові погано, він переживає за маму так само, як і я.  Якщо вона помре, то він, мабуть, зламається.  Дивно чути таке про Люціуса Мелфоя, правда?  Але все одно батько знаходить у собі сили посміхатися до Скорпіуса.  Він приходить до нас кожні два дні.  Вже без матері.

До матері ми самі їздимо до лікарні Св. Мунго.  Бо вона вже не може ходити.  Скорпіус їй малює малюнки, сподіваючись, що це допоможе її одужанню.  А мама лише усміхається через силу і кладе малюнки поряд на тумбочку.

У Поттерів народилася дівчинка Лілі Полумна.  Я став хрещеним, як і обіцяв Гаррі.  Я з ними так само спілкуюся, ми бачимося кожні вихідні.

У Блейза та Пенсі все добре.

Як і раніше, тебе дуже люблю.  Шалено сумую, моя дорога дружина.

Вічно твій, Драко.

Сім листів Герміоні ҐрейнджерМесто, где живут истории. Откройте их для себя