Остання записка

40 7 0
                                    

Привіт, Герміоно Малфой.

Скучила?  Я ж знаю, що так.

Тебе немає поряд вже дуже-дуже багато років.  Я й рахувати не збираюся, щоб не думати про те, як давно тебе не стало.

У нашого сина вже сім'я.  Він таки одружився з Розою Візлі (уже Малфой), і у них щасливий шлюб.  Я навіть дочекався онуків.  Ми з ним бачимося щотижня, але думаю, що наступних вихідних не вдасться зустрітися.  Я прожив страшенно довге і самотнє життя, і моє здоров'я говорить мені про те, що, мабуть, настав і мій час.

Я відчуваю, що все це.  Ти просто відчуваєш, як вся життєва енергія покидає тебе.  Ти теж це відчувала, люба?  Огидне почуття безпорадності.

Бути поряд з тобою, безперечно, найбільше щастя.  Це найприємніше, що траплялося зі мною у житті.  Коли я був з тобою, час летів непомітно.  Але коли ми розлучені, кожна секунда перетворюється на нестерпність, то хочу побачити тебе знову.

Багато років тому мені не знадобилося багато часу, щоб зрозуміти, що я справді закохався у тебе.  Я швидко виявив, що спати неможливо, тому що моя реальність нарешті стала кращою, ніж найпрекрасніший сон.  Вночі я повертався, коли дивовижні думки про тебе не давали мені спати.  Прямо зараз, єдине, що я можу з нетерпінням чекати, це момент, коли ти знову будеш поряд зі мною.  Я люблю тебе.

До зустрічі, моя люба дружина.
Твій, Драко.

Сім листів Герміоні ҐрейнджерМесто, где живут истории. Откройте их для себя