Другий лист

73 7 1
                                    

Привіт, моя Ґрейнджер

Першого й останнього разу я писав тобі рік тому. Уявляєш, пройшов вже чортів рік.

Я, як і раніше, приходжу до тебе щодня.

З квітами. Твоїми коханими. Із тюльпанами.

Твій день народження і наші роковини стають для мене випробуванням. Без тебе так хреново, ти б знала, Ґрейнджер.

Ні, я помилився, люба. Сьогоднішній день розбиває мені серце та робить щасливим одночасно. Ти уявляєш, що я взагалі відчуваю? Рік тому я став удівцем і разом з цим у мене з'явився чудовий син.

Синові сьогодні рік виповнився. І мені лячно. Мені по-справжньому страшно, що це його останній щасливий день народження.

Настане момент, коли Скорпіус покличе маму. А що я скажу?

Дорога,
що я,
чорт забирай,
йому скажу?

Сказати дворічній дитині те, що її мати померла, коли він народився... Мені це написати було складно, що вже говорити про інше?

Поттери все ще відвідують нас, але не так часто. Я вже сам упораюся з дитиною. У Пенсі та Блейза все добре, у них навіть буде малюк.

Щасливі.

Наш хлопчик так часто усміхається, уявляєш? Того дня, коли він усміхнувся мені вперше, я був щасливий. Звісно, ​​наскільки це можливо.

Мама дуже любить Скорпіуса. Вони з татом періодично приходять до нас. Дарують усілякі іграшки. Батько навіть упокорився з тим, що спадкоємець напівкровець. Як це все не важливо. А мама просто пишається, що у мого сина така мама.

Пам'ятаєш, я тобі казав, що Малфої не плачуть? Це все херня, Грейнджер. Плачуть, ще як плачуть. Особливо вбиті горем.

Я все також намагаюся поєднувати роботу та час із сином. Стає все складніше, адже син уже не спить цілий день у ліжечку. Він хоче пограти, посидіти на ручках. Я ж тобі казав, що у нього очі твої? Говорив. Я говоритиму це в кожному листі, люба. Це єдине, що успадкував Скорпіус від тебе зовні.

Як ти думаєш, за десять років, на який факультет потрапить Скорпіус? Я навіть знаю, що ти даси відповідь.

На Гріфіндор

Я так думаю тепер. Коли до нас приходить Джіні, то приносить із собою Альбуса. До ладу вони грати не можуть, але весь час сміються разом. Думаю, що ці двоє будуть гіршими за нас у Гоґвортсі.

Вже дев'ятій ранку. Мені час до Скорпіуса, адже в нього день народження.

Жах як к тебе не вистачає, моя дорога дружина.

З вічним коханням, Драко.

Сім листів Герміоні ҐрейнджерМесто, где живут истории. Откройте их для себя