Втрачений лист

41 6 1
                                    

Мамочка, привіт.

То я, твій син, Скорпіус.  Я багато разів бачив, як тато щось пише.  І тоді я спитав, кому і навіщо.  Він відповів, що тобі та що розповідає тобі все-все.  І я хочу так само.

А потім тато сказав, що ти померла.  І сказав, що я тебе ніколи не побачу.  Але я йому не вірю.  Мамо, коли ти прийдеш до нас?  Він же пише тобі листи!  Тоді чому мене дурить?  Я боюся, що тато розгнівається, якщо побачить, що я тобі пишу.

Мені зараз чотири роки, мамо.  І я вже вмію писати та читати.  Папа каже, що Малфої завжди повинні бути найкращими.  А я ж Малфой.

У мене є добрий друг, Альбус Поттер.  Він завжди приходить з дядьком Гаррі та тіткою Джіні.  І вони завжди приносять мені солодощі, як діда Люці та бабуся Нарциса!  Вони у мене найкращі.  Хоча діда іноді щось говорить татові про мою та твою кров.  Що з нею не так, мамо?

А ще дядько Гаррі та тато завжди сперечаються, на який факультет я потраплю.  Батько - за Слизерин, а дядько Гаррі - за Гріфіндор.  Я ще не розумію, в чому їхні відмінності.  Але я вже знаю, що в 11 років отримаю листа з Гоґвортсу, мені про це Альбус розповів.

А тепер вибач, мамо, тато скоро прийде.  Я не хочу, щоб він сердився.  І вибач мені, будь ласка, за те, що не надіслав тобі цього листа.  Я просто не знаю твоєї нової адреси.

Я покладу листа під стіл, забереш його, добре?

Люблю тебе, мамо. 
Твій син, Скорпіус.

Сім листів Герміоні ҐрейнджерМесто, где живут истории. Откройте их для себя