Wanneer ze weg zijn kijken de jongens elkaar bedachtzaam aan. "Pfuhh ben ik blij dat ze weg is" zegt Rein, "ze zat de hele tijd aan mijn schouder" Terwijl hij het zegt maakt hij een rillende beweging. "Aahh geeft toe Reintjeee je vind haar wel een lekker ding" Rein schiet een elastiekje naar Daan, die zo aan het lachen is van zijn eigen grap. "Uhm.. jongens" ik probeer er tussen te komen. "Waar voor hebben jullie de schoenen nodig?" "We hebben binnenkort een photo shoot" vertelt Owen nogal blij. "En die wordt gesponsord door Fit-in". "Gaaf" Eigenlijk wil ik veel meer zeggen maar meer komt er niet uit. "Onze nieuwste sneakers staan boven, gaan jullie mee?" De jongens lopen achter me aan naar de trap. Voor de zekerheid vermijd ik de andere mat die in de winkel ligt, 'je kunt nu maar beter voorzichtig zijn Julia' Denk ik. "Kijk, dit zijn de nieuwste!" De jongens kijken hun ogen uit. "Waauw hé" "Dit is echt wel heel gaaf". "Kijk maar welke jullie het mooist vinden en.. Ik kan mijn zin niet afmaken of ze lopen al rond en praten over hoe mooi ze wel niet zijn. Ik loop naar een hoekje, kijk snel of Angalie in de buurt is. Die zit vast nog pauze te houden. Ik pak mijn telefoon en zie dat er tien gemiste oproepen zijn. Allemaal van Lynn. Lynn is mijn beste vriendin. Samen met nog drie andere zitten we in een band, of ja.. eigenlijk zijn we een vriendengroep maar soms repeteren we ook. We zijn best goed maar gewoon niet serieus genoeg. Ik weet van Lynn dat ze daar stiekem van baalt. Zij leeft voor de muziek. Ik sms haar terug: Hollaaaa Lynnieee! Srs 10x? Je weet toch dat ik moet werken? Ik bel je straks in mijn pauze xxx Juul.
Wanneer ik bijna klaar ben hoor ik een stem achter me zeggen: "Lukt het?" Ik schrik en ga meteen over in mijn 'oohh ik schrik alweer nu ga ik akward doen modus'. Umh...Iee... tjaa.. yeeppp.. en ik geef hem met mijn vuist een boks tegen zijn boven arm. Serieus Julia?! Een boks? "um.. ik bedoel sorry.." Hij begint te lachen.
"Heb je deze ook in een grotere maat?" "Ja, tuurlijk" "Wat is je schoenmaat" Ik vroeg hem zijn schoenmaat...
JE LEEST
Toen ik je zag...
FanfictionJulia is 16 jaar en houd erg van muziek. Ze werkt in een schoenenwinkel om wat geld bij te verdienen. Eigenlijk haat ze het. Tot dat ze op een dag wel een heel leuke jongen de winkel ziet binnen lopen...