Bölüm 7

10 5 0
                                    

"Elisya Elisya hadi uyan "

Gözlerimi açmaya çalışırken annemin güzel sesi Masal'ın sesine dönüştü ve gözümü açınca onu başımda dikilirken buldum.

"Masal günaydın"

"Günaydın Elisya.Kaç saattir uyuyorsun başına bir şey geldiğinden endişe ettim."

"Sanırım yaşadığım her şey ağır geldi."

"Haklısın tabii kolay olmamalı,hem eminim özlediğin arkadaşlarında vardır ya da belki özel biri."

"Pek sayılmaz kısacası en yakın arkadaşım beni eski sevgilimle aldattı.Onlar dışında da pek bir arkadaşım yoktu zaten."

Masal yatağıma bağdaş kurup oturdu gözleri merakla parlıyordu başka biri olsa özelime müdahale ettiği için kızabilirdim ama Masal o kadar samimi ve iyi duruyordu ki insan kızamıyordu.

"Bu yaptıkları korkunç, insanlar nasıl bu kadar kötü olabiliyor anlamıyorum."

"Aslında ikisi de iyi insanlardı ama nasıl böyle bir şey yapabildiler bilmiyorum."

"İnsanlar dünyasıyla ilgili anlamadığım şeylerden biri bu hem iyi olup hem nasıl kötülük yapabiliyorlar."

"Sanırım burada iyilik ve kötülük arasında keskin bir çizgi var siyahla beyaz gibi ama insanlar dünyasında bu keskin ayrım yoktur yani sadece siyah ve beyaz yoktur renkler vardır kötülüğün içinde iyilik iyiliğin içinde kötülük olabilir."

"İnsanların dünyası çok ilginç ben de görmek isterdim ama boyutlar arası geçişlere pek izin verilmiyor.Bu bizde sadece birkaç cadıda bulunan bir ayrıcalık.Mesela kötülüğün cadılarında bu yok onlar hiçbir şekilde başka boyutlara geçemiyor.

"Bana istediğini sorabilirsin Masal zevkle yanıtlarım."

Teşekkürler ,Elisya"

"Hadi bir şeyler yiyelim uzun bir gün olacak."

Masal sihirle bana yeni kıyafetler hazırladığını söyledi ve dışarı çıktı gerçi ben çoktan görmüştüm ama.Allahım burada her giyilen üstte bir kuyruk var galiba.Gümüş rengi tişörtümle ve aynı renk pantolonumla buraya daha ait gibi duruyordum.Kahvaltıya geçtiğimizde Masal'ında benim kıyafetlerime benzer ama pembe renkte kıyafetler giymiş olduğunu gördüm.Kahvaltımızı ederken kızarmış ekmekleri görünce bir anda annemle olan anılarım canlandı.Bir tatil gününde oturmuş pasta yarışması izlerken bir anda anne keşke bizde hamurla bir şeyler yapsak demiştim.Annemde anneannenden öğrendiğim ekmek yapma tarifini kullanarak ekmek yapalım hadi demişti.Hamura kalp yuvarlak dikdörtgen hatta uzaylı kafası şekli gibi değişik şekiller vererek bir sürü tuhaf ekmek yapmıştık sonra da tost makinesini salona götürüp yaptığımız ekmekleri salonda kızartıp yemiştik ama salonda ekmekleri kızartırken kahkahalarımız birbirine karışıyordu çünkü bizim gibi başka evin salonunda ekmek kızartan kimse yoktur diye düşünmüştük. Ben anılarımız arasına dalmışken Aysın bugün eğitimimin ilk günü olduğunu söyledi ilk önce cadılık konusunda eğitim almalıymışım daha sonra bir görevim olacakmış.Masal'la birlikte dışarı çıktık Masal istersek yürüyebileceğimizi söyledi ben de memnuniyetle kabul ettim daha şu ışınlanma şeyine alışamamıştım.

"Elisya normalinde biz cadılar için insan dünyasındaki gibi bir okul yoktur.Cadılık eğitimini ailemizden öğrenir yeni nesillere geçiririz.Ama senin böyle bir şansın olmadığı için senin eğitimini Cadılar Meclisi cadıları verecek."

"Cadılar Meclisi de nedir?"

"Kraliyet ailesinin danışmanıdır cadılar meclisi seçimle seçilmiş 3 tane bilge cadıdan oluşur.Biz de bir sorunumuz olduğunda ya da çözemediğimiz bir şey cadılar meclisine gideriz.Şimdi onların merkezine gidiyoruz."

Kısa bir yürüyüştensonra neredeyse bir şato kadar kocaman bir binanın önüne geldik.Kafamıkaldırdığımda yine o kapkaranlık gözlerle göz göze geldim.


Evet Cadılar Meclisi ile ilgili düşünceleri alalım :) ?

Sizce kimler olacak nasıl olacaklar?

ElisyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin