yazardan:
Seungmin sabah erkenden Changbin'e gitmek icin hazirlanmisti. Yarin okul vardi ve ogretmeniyle dersleri vardi halâ sahneyi terk ettigi icin ogretmenine yapmasi gereken bir aciklama vardi. Ama Seungmin bunlar yerine Changbin'i dusunmek istiyordu.
Firindan yaptigi sicacik, kucuk kurabiyeleri cikardi ve sus malzemeleriyle guler yuz, cicek, ve kalpler yapmaya basladi.
kalplerin icini ozenle dolduruyor, ciceklerin yapraklarini nazikce yapiyordu. Aslinda lavanta yapmayi denemisti ama kurabiyelere boyu yetmemis, Seungmin'de vazgecmisti.
Kurabiyeleri kabin icine koyduktan sonra ceketini giyip, hizlica evden cikti. Sahile vardiginda Changbin sanki gelicegini hissetmis gibi ora duruyordu. Seungmin hizlica yanina gitmisti.
Changbin'nin yanina yaklastiginda elindeki kabi yere birakmisti iyice yaklastiginda ise iki eliyle Changbin'nin gozlerini kapadi.
- Bil bakalim ben kimim?
Changbin ellerini Seungmin'nin ellerine goturmustu. Tabii ki Seungmin oldugunun farkindaydi ama bilmemezlikten gelicekti.
- Hmm bilmem, ama elin cok tanidik geldi.
- Elim mi tanidik geldi?
Seungmin elini cekip, Changbin'i kendine cevirdi.
- Ya insan en azindan sesinden tanir di mi? Elin tanidik geldi ne ya!? Gidiyorum ben.
Seungmin giderken Changbin belinden tuttu ve kendine cekti.
- Sevgilim dicektim ne hemen kiziyosun ya?
Seungmin kurtulmak icin kendini cekmisti ama Changbin daha sıkı sarilmisti.
- Deseydin o zaman! Hem kac kisinin eli benimki gibi ya!?
- Hickimsenin
- Evet
- Hickimsenin eli senin gibi degil, hickimsenin dudaklari seninki gibi degil, hickimsenin gozleri, beli.. hickimse sen gibi degil Seungmin.
Seungmin'nin duyduklariyla kalbi hizlanmisiti bunu hisseden Changbin Seungmin'e yaklasmisti ama Seungmin'nin ani cekilmesiyle ikisi birden yere dusmustu.
- AHH! Niye itiyosun beni ya!?
- Sen niye ani hareket yapiyosun ya!? Gerildim
Changbin Seungmin'nin ustundeyken gozlerini birlestirip:
- Sanki hic opmedim dudaklarini
Seungmin Changbin'i yan tarafa itmisti
- Tamam her neyse ben.. ben kurabiye yapmistim gosterim mi?
- Kalkabilirsem belki yerim
- Kalkarsin kalkarsin alisiksin sen dusmeye.
Changbin aniden yerinden kalkip:
- Bi de dalga mi geciyosun ya?
- Yoo yicen mi?
- Burda mi yicez?
- Niye nereye gidiceksin?
- Bi yere gidelim bu sefer, hep burdayiz hem. Lunaparka gidelim hadi!
- Lunapark mi? Kac yasindasin 6 mi?
- Ya yas ile ne alakasi var simdi hadi gidelim hem ben sana dondurmada alirim
- Tamam ya ama benimki visneli olsun
- Visneli, limonlu hepsini alicam merak etme hadi kalk
Changbin Seungmin'i yerden kaldirip, kurabiyeleri aldiktan sonra Changbin'nin motoruna bindiler
Lunaparka vardiklarinda Seungmin giristeki dondurmaciyi gorup, kosarak ona gitti.
Hey! Benim bu motoru park etmem lazim hani beni bi bekler misin?
- Yoo banane ben mi dedim motorla gelelim diye
- Seni varya..
Seungmin dil cikarip dondurmaciya gitmisti.
- Cocuk musun Seungmin ya!
Seungmin Changbin'e dil cikarip dondurmaciya gitti hemen ardindan da Changbin geldi.
- Abi bana visneli dondurma verebilir misin?
- Bana da aynisindan
Changbin dondurmalari alirken Seungmin'nin gozu bir yere takilmisti. Donurmacinin yanindaki evin catisi..
- Seungmin, iyi misin?
- Iyiyim sadece o ev beni kotu hissetirdi.
- Istersen iceriye gidelim gel hadi
Changbin Seungmin'e sarilip, lunaparka goturmustu.
Iceri girdiklerinde Changbin eliyle donme dolabi gostererek:
- binelim mi?
- B-binmesek.. ben yuksekten korkarim. Baska bi sey yapsak sorun olmazsa? Cunku suan insanlarin bize bakmasi bile beni cok geriyor.
- Tabii ki sorun olmaz. Insanlari da bos ver ben varim yaninda ve sen ne istersen onu yapicaz hadi gidelim.
Changbin Seungmin'i alip carpisan arabalara, hizli trene ve onlarca oyuncaga bindirmisti. Seungmin sanki kucuk bi cocuk gibi her oyuncaga hevesle biniyordu.
Changbin onun guzelligine, hevesine, nesesine oyle dalmisti ki onunlayken zamanin nasil gectigini hic fark etmemisti bile. O gun emin olmustu ki Seungmin tanrinin ona bir hediyesiydi.
______
DIGER KITABI OKUYANLAR NASI DEJAVU OLDU AMA JANWHQKQJKQOQ dejavu yasaticam demistim 😔☝️ neus bolumu begenmeyi ve yorum yapmayi unutmayin asklarim gorusuruz 🤎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aglayan kaya - seungbin
Fanfiction"Acimasizca gecip giden zamandan geriye kalan sadece hatiralar olur" angst