Seungmin'den
Kendimi bildim bileli ne zaman bir sıkıntım olsa onu denize anlatirim. Ben anlatirim denizler beni dinler ve alir goturur derdimi. Benim hatta bir yerim bile var orda uzanir uzunca dusunurum, aglarim denizde sonsuz guzelligine iki damla daha aci daha katar.
Yarin okulda konusma yapmam gerekiyordu fakat benim sosyal anksiyetem var. Bunu hocama soyledim ama basit bi asosyallik yuzunden etkinlige baska birini bulamicagini soyledi.
Basit bi asosyallik mi? İnsanlarin nelere katlandiginizi bilmeden yasadiginizi basit diye adlandirmasi.. ama ogretmenim iste ustune laf soyliyemedim. Hem onunda sucu yoktu ki biri lazimdi ama yine de 300 kisinin onunde konusmak cok utanc veriyordu. Dusunmek bile o kadar gericiydi ki kalbimin hizlandigini hissediyordum.
Simdi ise bir kayanin ustunde uzanmis, kulagimda kulakligimda her zamanki playistimdeki sarkilarimi dinliyordum bazen denize bakiyor, uzun dusuncelere daliyodum. Anksiyeteme karsi yapabildigim en buyuk basarim biri beni gorurde yargilar mi diye dusunmeden bu kayanin uzerinde uzanmak.
Hickimse hicbir zaman anksiyetem icin bana yardimci olmadi. Annem ve babam ayriydi zaten annemde tipki ogretmenim gibi basit bi asosyallik oldugunu dusunuyor. Ama hissettiklerimi bi ben biliyorum. Neler yasadigimi, nelere katlandigimi bi ben biliyorum. Ha babami derseniz bana tek yardimi her ay gonderdigi bi kac para. Onu o kadar uzun zamandir gormedim ki yuzunu bile unutmaya basladim.
Etrafimda ailesiyle mutlu olan onlarca insan var. Ailesinin onun icin en iyisini istemesine ragmen nankorluk yapanlar, ailesini asagilayanlar ve hepsinden ayri ben. Aralarinda o kadar berbat hissediyorum ki. İnsanlarin bu gorgusuz ve korlugune katlanamiyorum.
Oyle kolay kolay arkadaslarim olmaz arada konustugum bi kac kisi var sadece. Ogretmenim beni sadece akademik basarim icin onemsiyor. Ama sinifin ortasinda benim adimi bagirip ornek alin derken benim ne kadar igrenc hissetigim hakkinda bi fikri oldugunu hic sanmiyorum.
Ortaokulda zorbalarim vardi. Sinavlardan yuksek aldigim zaman okul cikisinda beni bir kosede yakalayip kan kusana kadar doverlerdi. Basariyi hak etmiyormusum oyle diyolardi. Bende eczaneye gider agzimi yuzumu temizler annemin fark etmicegi bi sekilde eve giderdim. Sinavlardan yuksek almak zorundaydim. Aldigim bursun devami icin buna ihtiyacim vardi. Yuzume bi kere bakmamis babamin elinden para almaktansa burs almak daha iyiydi ama iste her gece aglamak, annemden yuzumu saklamak gibi bedelleri de vardi.
Bu yasima kadar hepsine katlandim ve simdi tam 18 yasimdayim. Etrafimdaki insanlarin hepsi 18 oldugu ve kendi kararlarini verebilicekleri icin cok mutlu. Hepsi ailesiz, kendilerinin yonettigi bir hayatin nasil oldugunu merak ediyolar. Komik ben bunu kucucuk yasimdan beridir yasiyorum oysa.
Benim asil merak ettigim sey askti. Askin nasil bi sey oldugunu hep dusundum ve ogrenmeyi isteyip aski aradim dizilere baktim hep toz pembe anlatiliyor. Bir kiz ile bir erkek tanisiyor birbirine asik oluyor aileleri de birbirini seviyor ve evleniyolar. Ask bu kadar basit ve toz pembe mi?
Kitaplara baktim " Sonsuza dek mutlu oldular " diye bir cumle duydum. Gercekten oyle mi? Bi insan sonsuza dek mutlu olabilir mi? Ask sonsuza dek surer mi? Ask nasil bi buyuymus ki karsindaki insani hic usanmadan sonsuza dek sevebilmissin.
Sonra efsaneleri dinledim. Birbiri icin olen insanlar var. Bu ask nasil bi guc ki biri icin hayatini sonlandirmayi goze alabiliyosun. Ben yapamazdim sirf bir insan icin kendime boylesine buyuk bir zarari veremez, boylesine geri donusu olmayan yollara giremezdim.
Ben uzanmis dusunurken zaman akip gitmisti oyle ki saattin 9'i gectigini fark etmemistim bile. Eve erken gitmem lazimdi annem hep boyle soylerdi bana. Hemen hizlica toparlanip, kalktim.
Eve vardigimda annem kapiyi acmisti.
- Nerde kaldin?
- Ozur dilerim, dalmisim.
- Yine o neresi oldugunu bilmedigim yere gittin di mi?
Seungmin sesini cikarmamisti. O gun hizlica yemegini yiyip, odasina cikmisti. Yapicagi konusmaya odaklanmasi lazimdi. Calisirken saatler gecmisti ama fark etmemis, masada uyuya kalmisti.
_______
Ben net soyleyim diger fice gondermeler yaparim 🤟 ha bu arada aciklamanin 24 sarkisinda farkli oldugunu biliyorum biraz uyarladim diyelim
Neyse bolumu begenmeyi unutmayin gorusuruz<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aglayan kaya - seungbin
Fanfic"Acimasizca gecip giden zamandan geriye kalan sadece hatiralar olur" angst