yalanci

57 14 10
                                    

yazardan:

Seungmin okul cikisinda heyecanli bi sekilde hemen Changbin ile her zaman bulustuklari yere gitmisti. Daha tanisali o kadar kisa zaman olmasina ragmen cok sey yasanmisti.

Olanlari cok dusunmuyordu. Changbin'nin yaninda bi seylere karar verirken uzerinde zaman harcamiyodu cunku ona guveniyordu. O kadar uzun zaman sonra ilk defa birine bu kadar baglandigini hissetmisti.

Bi insana baglanmak, ona kendini teslim etmek kolay bi sey degildi hele ki Seungmin icin Changbin ile tanisana kadar imkansizdi. Seungmin bunlari dusunerek yuruken coktan varmisti bile. Changbin her zamanki yerinde oturmus sigara iciyordu.

- Selamm!

- Selam

- Napiyosun burda?

Changbin elindeki sigarayi yarim birakip, sondurdu.

- Hic oyle oturuyodum.

- Mektubunu okudum cidden cok guzel. Nerden biliyosun bu kadar iyi siirleri

- Oyle ayrica yaptigim bi sey yok sevdigim siirleri okuya okuya ister istemez ezberliyorum. O an aklima o siir geldigi icin direkt yaziyorum bu kadar.

- Anladim ve kesinlikle bi yanit yazicam hemde bu sefer ki cok guzel olucak. En akilda kalici mektubum bu olucak asiri ozenerek yazicam.

- Cokta ugrasmana gerek yok hatta istiyosan yazma bile.

- Neden ki? Bence cok guzel seyler yazicam bayim.

Changbin hafif kikirdadi sonra hemen kendini toparlayip, denize bakti. Seungmin ise geldiginden beridir cok kisa da olsa onu mutlu ettigine seviniyordu.

- Bi problem mi var? Bi sey mi oldu uzgun gibisin geldigimden beri

- Hayir, tersine oturup bi seyleri dusunme firsatim oldugu icin iyi hissediyorum.

Seungmin nasil bi seyden bahsedicegini sorucakti ki Changbin ayaklandi.

- Ben ise gec kalicam gitmeliyim.

- Gorusuruz

Changbin sadece kafasini onaylar bi sekilde oynatip, ordan gitti. Giderken de eline sigarasini alip sessizce "umarim" dedi.

Seungmin Changbin'nin bi seylere uzgun olabilicegini dusunup ustune cok gitmemesi gerektigini dusundu ve esyalarini toplayip ordan gitti.

Ertesi gun her zamanki yerlerine gitmek icin aceleyle toparlandi yolda giderken ikisi icin birer dondurma alip sahile gitti. Her yere bakti sahile, kayaya ama Changbin yoktu.

Belki istedir diye dusundu ama tam olarak nerde calistigini bilmiyordu ondan dondurmalariyla orda gelmesini bekledi. Saniyeler dakikalari, dakikalar saatleri buldu ama Changbin gelmedi.

Seungmin arkasinda erimis bir dondurma birakip, evine dondu. O gun cok uzulmustu kalbinin keskin bir bicakla saylamicak darbeler aldigini hissetmisti. Ama kendini uzmemeye calisip, ertesi gun olmasini bekledi.

Ertesi gun, sonraki gun... bekledi Seungmin bi umutla bi inancla gelir diye ama gunler gecmisti oyle ki hafta sonu olmustu bile fakat Seungmin Changbin'ni bir kere bile gorememisti.

Sahilin arkasinda bir tek restoran vardi. Seungmin Changbin'nin orda calisabilicegini dusunup, oraya gitti. Giriste tertipli kiyafetiyle musterileri agirlayan bir adam vardi. Seungmin adamin yanina gitti.

- Merhaba

- Buyrun nasil yardimci olabilirim?

- Burda Changbin adinda biri calisiyor mu diye sorucaktim da

- Changbin mi? Burda oyle biri calismiyor efendim.

- Emin misiniz? Cunku burdaki bir restoranda calistigini soylemisti ve bu taraftaki tek restoran burasi.

- İsterseniz calisan isimlerine de bakabiliriz ama zaten cok bir calisanimiz yok hepsini de tanirim.

- Anliyorum gerek yok tesekkurler.

Yalan, sadece yalan. Simdi napicakti Seungmin? Ne yapmaktan ziyade nasil bir tepki vericegini dahi bilmiyordu. Seungmin denize bakip ic gecirdi

- Nerdesin Seo Changbin?

_______

Artik giris yapiyorum bundan sonra yazicaklarimdan sorumlu degilim tskobb

neys bolumu begenmeyi ve yorum yapmayi unutmayin asklarim gorusuruz 💗💗

aglayan kaya - seungbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin