nefret

52 16 5
                                    

Changbin'den

Seungmin'e soyledigim onca seyden sonra bana sadece aciyarak bakip gitmisti fakat acidigi sey ben degildim bizdik. Gozlerinde nefret bile yoktu son arzumun sadece uzuntu.

- Sonunda yola gelmis gibi gorunuyosun

- Dediklerini yaptim baba simdi rahat birakicak misin beni!?

- Cidden merak ediyorum o gun o lunaparkdaki sarmas dolas fotograflariniz elime gecmeseydi hala o hastalikli cocukla dolasicak miydin?

- Onun hakkinda duzgun konus!

- Niye sinirlendin ki bunlar zaten senin ona soyledigin sozler degil mi?

Changbin bi sey soyliyememisti hakliydi cunku babasi. Kendini kaybetmisti.

- Son arzum ha? Daha beni bile karsina alamicak kadar kucuksun. Nasil oluyo da anlami bu kadar derin sozleri bu kadar rahat soyleyebiliyosun? Neyse ki hastaligi daha sana gecmeden uzaklastin su cocuktan.

Changbin bi sey soyliyememisti hala akli Seungminde'ydi. Babasinin baskisiyla cok agir seyler soylemisti son arzusuna. Bunlar affedilicek seyler degildi. Changbin bile bunlari soyledigine inanamiyordu acaba Seungmin ne dusunuyordu?

evden bi sey demiyerek sessizce cikti bos sokaklarda nereye gittigini bilmedigi adimlar atiyordu. Ama kalp bu iste onu yine oraya ve ona getirmisti.

O da ordaydi denize karsi oturmus dusunuyordu. Neyi dusundugunu tahmin etmek cokta zor olmuyordu.

Changbin yanina gidip gitmemek arasinda cok kalmisti. Aslinda gitmemesi lazimdi ama kendine hakim olamadi iste.

yanina geldiginde yuzunu daha rahat gorebilmisti. Hafifce esen ruzgarda savrulan saclari, gecenin karanliginda parlayan gozleri... Seungmin resmen geceyi parlatan bir aydi.

Changbin Seungmin'nin yanina gidip, yanina oturmustu.

Seungmin Changbin'e bos gozlerle bakti. Ne nefret vardi gozlerinde, ne ask, ozlem vardi ne de yorgunluk. Sadece hissizce bakan gozler.

- Konusmicak misin Seungmin? Hesap sormicak misin benden?

- Ne dememi bekliyosun Seo Changbin? Nefret bile etmiyorum senden. Edemiyorum cunku lanet olsun ki bu kalbim hala senin gibi igrenc bi adam icin atiyor!

Seungmin konusunca sorhos oldugunu a

- Haklisin, ne desen haklisin Seungmin. Ozurlerin bi anlami olmaz ama ben senden yine de ozur dilerim.

- Ne icin? Yasadiklarindan pisman olan ben degilim sensin Changbin.

- Pismanlik ha?

Changbin Seungmin'nin sarhos oldugunun farkindaydi. Ne kadar sarhos oldugunu bilmiyodu ama hatirlamicagini dusunerek konusuyordu.

- Pisman olmak ve birakmak zorunda olmak arasinda fark var bence.

- Niye sen degil miydin bir erkekle yapamam diyen?

- Bendim fakat ben bende degildim. Aklim nerde bilmiyorum ama kalbim hep sendeydi.

- Yalan soyluyosun. Tekrar tekrar ayni yalanlari duymak istemiyorum sana inanmak istemiyorum.

- Inanma bana, yalanci de istedigini soyle ama bu hicbir seyi degistirmicek.

Seungmin Changbin'nin onunde dizlerinin üstünde durmustu.

- Daha once hicbir insan kafami boylesine karistirmamisti. Nesin sen, amacin ne? Sadece canimi yakiyosun!

Seungmin Changbin'i itmisti. Changbin'e baktiktan sonra onu yakasindan kaldirip, sanki hic opmemiscesine sanki yillardir dokunmamiscasina, sanki.. sanki son defa gibi opmustu.

Changbin'i birakip yere oturmustu Seungmin.

- Kalpsiz biri nasil bu kadar can yakabilir?

Ardindan Changbin'nin yorgun gozlerine bakti.

- Senden nefret ediyorum kalbime zarar veriyosun ama o hala seni istiyor. Bu hic mantikli degil, aklimi kaybettim Changbin ama kalbim kimde biliyorum.

Changbin Seungmin'nin cenesinden yuzunu yuzune yaklastirdi.

- Elimde olsaydi inan kimsenin sana zarar vermesine izin vermezdim ama en buyuk zarari ben sana veriyorum Seungmin.

Changbin'nin gozunden bir damla yas dustu Seungmin'nin yuzune. Changbin nazikce yuzunu silmek icin parmagini yuzune goturdugunde Seungmin aglamaya basladi.

- Yapamam Changbin, artik sensiz yapamam. Senle de olmuyo sensiz de ama sensizlik cok agir.

Changbin Seungmin'nin goz yasini optu ardindan dudaklarini buyuk bir hasretle dudaklariyla birlestirdi. Ne kin vardi simdi, ne ofke ne de pismanlik.

Sadece ask. Ask bu muydu? Nefret ediyorum dedigin insana baglanmak mi? Seungmin artik Changbin'nin olmadigi bir hayati hayal edemiyordu. Ya o ya hic.

________

Bolumh begenmeyi ve yorum yapmayi unutmayin asklarim gorusuruz 💗

aglayan kaya - seungbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin