hemcins hem de cins

585 14 11
                                    

Leyadan 

Bu kadar parti meraklısı değilim yani eskiden öyleydim.Okulda bu kadar göze batmak istemediğimden kaçıyordum kalabalıktan.Herkes hakkımda konuşuyodu.Tuana yapmıştı yapacağını işte.Anlamadığım zeynep nasıl çağanla benim adımın aynı haberde bile geçmesine izin veriyordu?Yoksa tek amacı bni mi karalamaktı.Çağanın umrumda değildi.O zeynepten başka hiçbir kızı umursamıyordu.Bu da beni kötü kız yapıyordu.Çağanda okuldaki sarsılan karizmasını geri kanıyordu.Harcanan yağız ve bendik.

Y.yağız ya şu hale bak gene herkesin ağzına sakız oldum ama bu sefer seni yakmalarına daha çok üzüldüm.Siz nasıl arkadaşsınız böyle.Kusura bakma ama berbat bir arkadaşlık ilişkiniz var.Ve lütfen akşam beraber gitmeyelim.Bu kadar dedikodu dönüyoken üstüne bir de-

Y.hayır leya hayır aksine gidip ne kadar sıkı dost olduğumuzu,her daim yan yana olup birbirimizi kollayacağımızı onlara göstermeliyiz.

Z.Biri dost mu dedi,kollamak ha.Evet yağızcım o biziz.Sizin mekanda demi.Ah bayılıyorum oraya.hele havuz kenarı üff yıkılıyo.Akşam kesin gel bak çok eğlenicez.Leyacım sende gel ufak sürprizlerim var.Yağızcım görüşürüz sınıfta diyip göz kırpıp gitti.

L.neydi şimdi bu dalga geçme şekli?Şeytan diyo tut saçlarını eline ver ya.Sizin ekip yırtık dondan çıkar gibi heryerden çıkıyor.Okul okul değil harlem mübarek.

Y.HAHGFSGH LEYA YA

L.gülme ya.Bu arada ciddiyim bak benle gözükmek istemezsen sınıf hariç hatta sıranı bile değiştirenilirsinn.

Y.hayır leya gerçeği biz biliyoruz.Kimseye bişey kanıtlamak zorunda değiliz

L.eh peki madem.

AKŞAM-PARTİ YERİ- bu arada parti vilalı havuzlu bir bahçede yapılıyor.

AKŞAM-PARTİ YERİ- bu arada parti vilalı havuzlu bir bahçede yapılıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

leya

alisa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

alisa

Yağızın bir kolunda leya bir kolunda alisa vardı.Yetimhaneye onları almayada gitmişti.Merdvenlerden inerken herkesin gözü onların üstündeydi.Güzelliklerini konuşuyolar aynı zamanda yağızla gelmesine şaşırmıştı millet.

Z.Balonun en tatlı çiftine bir almayalımmı?şak şak şak.ALKIŞ SESLERİ.NAPIYOR BU KIZ YA?

L.zeynepcim ne kadar güzel olmuş üstündeki.

Z.sağol bebeğim sende harika gözüküyosun.Güzelliğine herkes hayran kaldı.Tebrik ederim yağızcım.

Y.zeynep saçmalama istersen.Leyayla biz sadece arkadaşız.

Z.tamam ozman sıradaki parça o çalsın.Gülerek yanımızdan ayrıldı.

Çağanla göz göze gelmiştik.Çok garip bakıyordu.Yağızın koluna bakıyordu.Kolunda olan elime.Yemin ederim spatik bu çocuk.Beni baştan aşağı son bir süzüp zeynebi dansa kaldırdı.

L.yağız,çağanla konuşmuyor musunuz?

Y.Yok konuşuyoruz sadece eskisi kadar değil.

L.Benim yüzümden mi bak öyleyse-

Y.HAYIR leya ya hayır saçmalama.Htta gel yanlarına gidip biz de dans edelim.

A.Hadi gidin siz.

L.Tamam olur gidelim.

Dans pistinin oraya gitmiştik.Millet ara ara kafasını çevirip bize bakıyodu.Yağızda o bakışlara sert bakışlarla cevap veriyordu.

Zeynepten  

Planım tıkır tıkır işliyodu.Kübra elinde içecekle hızla leyaya doğru yürüyordu.Elindeki içeceği leyanın üstüne boca etti.Gülmemek için dudaklarımı ısırıyodum.

Z.ayyy dikkat etsene kübra.Mahvoldu kızın üstü aiyy.Gel canım bn yedek kıyafet getirmiştim after parti için üst katda kullanabilceğimiz oda da var hadi gel leyacım.

L.BİLEREK YAPTINIZ DEMİ.

Z.aa bn sana diyorum yedek kıyafet veriyim sen bizi suçluyosun yok artık yani.

A.babamınızn aldığı elbiseydi ya bu.

L.Tamam geliyorum çıkarayım da temizleyelim leke kalmadan.

A.hadi.

Leyadan 

Yukarı çıkmıştık.Ev kocamandı.Zeynep bana elbise verip bir odaya sokmuştu.Ablam kapıda albiseyi vermem için bekliyodu.Elbisenin hatırası olmasa umrumda olmazdı.Üstümü değiştirdim.Sonrada ablamla elbiseyi temizlemek için banyoya girdik.

Çağandan

OF YA HERKES NERDE?Şu müzkte kulağımı si*ti.

Ç.Bora değiştir şu müziği ya.

Z.Direk kapa müziği bora.Eline mikrofon alıp konuşmaya başladı.EVEET SEVGİLİ AK KOLEJİ ÖĞRENCİLERİ BİR DAKKA BURAYA BAKAR MISINIZ?SİZE ÇOK ÖZEL BİR SÜPRİZ HAZIRLADIM.BAŞKA YERDE BULAMAZSINIZ.

ne saçmalıyordu bu ya ne süprizi benim neden haberim yok

Z.EVET ŞİMDİ HERKES BEYAZ PERDEYE BAKSIN.TELEFONLA GÖRÜNTÜ ALAMK SERBEST.HERKESE İYİ EĞLENCELER DİLERİM.

Kafamı dediği yere çevirdim.NEEE AMA BU?







Bir ısırık alsam mı şu tatlı hayattan? Leyça hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin