salavat getirin

403 17 58
                                    

Çağandan

Sesler kulağımda uğuldarken gözümü açamıyordum.Acaba nerdeydim?En son leya vardı yanımda.LEYA!Kaza yapmıştık.KAZA.HAYIR YA KAMYON BİZE DOĞRU GELİYORDU EN SON.Zar zor gözümü açıp kafamı sağ sola çevirdim.Odada kimse yoktu.Yerimden kalkmaya çalışınca acıyla inledim.

Ç.ahhh HEMŞİREE DOKTORR BİRİNİZ BAKSIN BURAYA.Odaya hemşire daldı.

h.kımıldamayın lütfen.Kemiklerinizin birkaçı çatlamış.Başınızdan darbe almışsınız.Sakın kendi başı-

Ç.Ya sen ne diyosun.Yanımda bir kız vardı adı leya.Nerde o iyi mi!?

H.çok iyi kendisi.Lütfen yatağınıza geri dönün.

Ç.benim onu görmem lazım.Kendi gözümle görmeden inanmam.

H.yan odada uyuyor.Lütfen zorluk çıkarmayın.Bu ağrı kesiciyi için.Aramamı istediğiniz bi yakınınız var mı kimi arayalım?

Ağrı kesiciyi içerken yağızı aramasını istedim.Tabiki bizimkileri arayamazdım.Hemşire son kontrollerimi yapıp çıkınca serumu elime alıp odadan yavaşça çıktım.Leyanın olduğunu tahmin ettiğim kapıyı açtım.Ah güzelim benim yüzümden kaçıncı defa yara alıyordu.Hemde bu sefer ölümle burun buruna gelmişti.Yüzündeki çizikler bile onu çirkin göstermeye yetmiyordu.Yanıbaşına oturup birsüre izledim.Parmağımı burnunun altına yerleştirip düzenli nefes alıp almadığına baktım.İçim rahatlamıştı bir miktar.Elini tuttuğumda ne kadar üşüdüğünü farkettim.Örtüyü birazdaha yukarı çektim.Canım acısada önemli değildi şuan.Ah be nolurdu kabullensen yoluna devam etsen çağan.Senin yüzünden oldu oğlum işte.Yeşil gözlerini açıp bana güzel güzel bakması için dua ederken odanın kapısı açıldı.Doktor girdi.

D.sizin yatağınızda olmanız gerekmiyor muydu?

Ç.şey ben içim rahat etmedide.Durumu nasıl?

Doktor derin bir iç çekip

D.aslında fiziki olarak gayet iyi durumda ama kafasına aldığı darbe yüzünden hafızasının durumunu bilmiyoruz.Anladığım kadarıyla sizde bişey yok.Leya hanımınsa uyanmasını bekliycez.Siz burda kalın ozaman.Refatçiniz gelesiye kadar ama.

Ç.tamam teşekkür ederiz doktor bey.Ben burda kalayım.

Doktor çıkınca dedikleri beynimde yankılandı.Allahım nolur herşeyi hatırlasın.Ya son zamanlarımızı,beni unutursa..Olmaz ya öyle bişey,Film mi çekiyoruz yok ya olmaz.

Ç.hadi uyan artık sevgilim.Serumumu  askılığa asıp yandaki boş yatakta uzandım.Hep o ilaçlar yüzünden uykum gelmişti ama daha fazla direnemedim.

...Yağız başımda ağlıyor muydu ben mi kabus görüyordum.Yok ya ilaçların o kafası yoktur?

Ç.yağzı sen ne zaman geldin?

Y.haberi alır almaz.Ya sen nasıl araba kullanıyosun.Hadi seni geçtim.Leya varmış ya arabada az dikkatli kullanır insan olan.Bak daha gözünü açmamış.Alisaya ne dicez.Kalbine iner kızın.Aradı kaç kere açamadım.Ne dicez?

Kafamı çevirip baktığımda aynı şekilde uyduğunu gördüm.

Ç.yağız ya yerimden zor kalkıyorum.Baksana leya nefes alıyo mu?Ayrıca taramalı tüfek gibi konuşma anlamıyorum seni.

Y.zaten burdan bir çık seni mermi manyağı yapıcam oğlum.Leyanın yanıan gidip üzerine eğildi kontrolden sonra baş parmağıyla ok işareti yapıp yanıma gelicekken leya yavaş yavaş gözünü açtı.Bende sanki yeni doğmuş bebeğine bakan baba gibi izliyordum leyayı.Gözlerini açması benimde hayata bakmam demekti.Ağzından dökülen ilk cümleyle aklıma gelen başıma gelmişti işte şimdi sıçtık.

L.aşkım sen mi geldin?




Bir ısırık alsam mı şu tatlı hayattan? Leyça hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin