Tuanadan
Çağanla leyayı dinlerken bizi nasıl salak yerine koyduklarını anladığımda içim bir tuhaf olmuştu.Yağızda bana kaç zamandır aynı şeyi yapıyordu.SALAK YERİNE KOYUYORDU.Aşkımı zaaf sanıyordu.Zayıflığım.. Ama şuan konuyu kendimden uzaklaştırıp leya çağan çiftimize odaklanmalıydım.Biraz bekleyip içeri dinledim.Ses gelmiyordu.Bende içeri girerdim öyleyse.Öpüştükleri nasıl aklıma gelmedi?(!)Hemen ayrılıp şok içinde önce bana sonra birbirlerine baktılar.
T.aa çok pardon.Sınıfta ceketimi unutmuşum da alıp çıkıcam.Siz devam edin.Tam çıkacakken çağan hızlıca yürüyü yanıma geldi.
Ç.tuana bekle.Hiçbir yere gitmiyorsun.Önce bizi dinleyeceksin.
T.aa ikinci şok.E sen yürüyorsun da.Bak bu 2 haber okulda çalkalanır.
Ç.ASLA.
L.KİMSEYE BİŞEY ANLATMAYACAKSIN.
T.nasıl da birbirinizi tamamlıyorsunuz.Allah bir yastıkta kocatsın sizi.Ne güzel işte ilişkinizi rahat rahat yaşayacaksınız sayemde.
Ç.kimse bilmeyecek dedim sana.
T.öyle dişlerinin arasından konuşunca korkutucu olmuyorsun bu bir.İkinciside senin bu badboyluğun bana sökmez bunu çok iyi biliyosun.
Ç.benim dişim sana geçmez ama yağıza tavşanının katilinin sen olduğunu söylemem galiba seni biraz korkutur.Biliyorsun tavşanını herkesten çok severdi.
Ama bunu çağan nerden biliyordu ki.Hem bilerek yapmamıştım ben.Çekici bilerek atmamıştım.Bozuntuya vermeden alayla güldüm.
T.yapamazsın.Kanıtın yok.
Ç.şu durumda hangimize inanır tuana.
T.sen-sen şu ezik kız için herkesi harcarsın demi.
Ç.seninki kadar hastalıklı bir sevgi olmasa da EVET.Ayrıca ezik mi hıh.İnsan kendindeki eksikleri ve kusurları kendinde değilde karşısındakinde görürmüş.Değil mi hayatım?
Leyanın elinden tutup kendine çekmişti.
L.evet hayatım.Eziklik konusunda ise ben en azından beni sevmeyen bir insan için diğer insanları harcamam.
T.sizi okul dışında hiçbiyerde görmek istemiyorum.Sinirden tüylerim bile diken diken olmuştu.
Leya ben tam sınıftan çıkacakken önüme geçmişti.
L.o zaman şöyle yapalım.Burda ne sen bizi gördün ne biz seni.Ama yağız tavşanının katilini er geç öğrencek biliyosun dimi.
Omuz atarak kendimi sınıfta attım.Korkuluklara tutunarak derin derin nefes almaya başladım.Kırmızı beyaz ne görsem o günü hatırlıyodum zaten.Yağız beni sevmemekle kalmaz bir de nefret ederdi benden.Off keşke o kapıyı açmasaydım.
Z.Tuana?
Hİİ.Zeynep yaa
T.ya zeynep neden sessiz sessiz geliyorsun?
Z. lavobadan dönmeyince merak ettim.Çıktım dersten.Ama görüyorum ki sen de derste değilmişsin.
T.zeynep şey ben...
Z.of direkt olarak söylesene şu lafı geveleyip durma bişey mi oldu?
T.Yok ya karnım ağrıdı da.
Z.regl mı oldun bak ped var bende.
T. he evet çok iyi olur.
Z.ay tuana bu muydu gel hadi vereyim çantamda
T. tamam canım.
Şuan sana söyleyemem zeynep.En azından çağanın böyle bişeyi yağıza söylemeyeceğinden emin olana dek.Ya da yağızın gözü önünde böyle bişeyi zeynebe itiraf edersem dürüst biri olduğuma inandırıp çağanı saf dışı bırakana dek.
Leyadan
Tuananın sınıfa aniden girişi karşısında feci şekilde utanmıştım ve maalesef okulun ayaklı gazetesi zeynebin ekürisine..harika gerçekten.Şok olmuş vaziyette çağanın dediklerini dinlerken şok olma sırası tuanaya geçmişti.Gerçekten bu kadarı da pes.Yağız tuanayı sevmediği için kendini şanslı saymalı.Yanlışlıkla olsa bile değer verdiği bi canlıyı öldürmüş ve bunu saklamış.Çağanın tehdinden sonra beni kabullenmemesini geçtim eğer bunu anlatırsa çağanın ailesinden göreceği muameleyi düşünmek bile istemiyordum.Neyski yağızın ondan nefret etmemesi daha önemliydi.
Ç.güzelim.Şu sıralar fazla yan yana gelmemeliyiz.Yani nasıl olcak bilmiyorum ama...baksana okul mayın tarlası gibi.
Dudaklarını sarkıtmış, bakışlarnı yere indirmişti.
L.ya çağanım takma sen tuanayı kafaya.Bence kimseye bişey diyemez.
Yüzünde oluşan gülümseme ile bende istemsiz sırıtmıştım.
Ç.sen bi çağanım diyosun ben dert falan tanımıyorum.
yaa salak.
L.hadi hadi kimse sınıfa gelmeden çıkalım.
Ç.tamam ilk sen çık bende biraz durup çıkarım canım.
L.ya söylerse çağan?
Ç.bitanem söyleyemez hadi çık sen.
L.tamam o zaman haberleşiriz.
Yanağından hızlıca öptüm.Gidecekken çağan kendine çekip kısaca sarıldı.
Ç.uzun uzun sarıldığımız zamanlarda gelecek bitanem dedi ve ben sınıftan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir ısırık alsam mı şu tatlı hayattan? Leyça hikayesi
RastgeleSeven sevdiğini ısırsın.Ruhundan da olabilir kalbinden de.. DİKKAT VAMPİR HİKAYESİ DEĞİLDİR