pattis kızartma

500 13 9
                                    

Çağandan

ALLAHIMMM HAYKIRMAK İSTİYORUMMM.SONUNDA BEE.

Sonunda leya sevgilim demişti.Şükürler olsun.Keşke ses kaydı alıp alarm sesi yapma şansım olsaydı.Neyse sürekli der nasıl olsa,der dimi? Şuan bahar ablanın bize hazırladığı patates kızartmasını yiyorduk.Leya da bayıla bayıla yiyordu.

Ç.anlaşılan sen yemek yiyerek konuşmamaya yeminlisin.

L.afedersin çok acıkmıştım da.Ayrıca yemek yerken konuşulur mu ne konuşucaz?

Ç.birbirimizi ne kadar sevdiğimizii ,ne kadar özleyipte yeni kavuşmamız, birsürü şey var hakkında bilmek istediğim?

L.ohoo dur bakalım çağan bey hem sevgiden falan bahsedersek bu konuşma hiç bitmez.Elini tuttum.Gözlerinin içine baktım.Mücevher gibiydiler.Işıl ışıl.

Ç.hiç bitmesin zaten leya hanım.Aman beni de kendine benzettin.bey hanım ne yagfgh.Utanarak elini çekti.

L.ya çağan bahar abla görcek şimdi yapma şöyle şeyler.

Ç.bahar abla bizi demin odada o haldede görebilirdi ama sen neler yaptın hatırlasana diyince rengi ağzının kenarındaki ketçapla aynıydı.

L.o bikere senin-

H.b. Başka bi isteğiniz yoksa ben yukardayım çocuklar.

Ç.yok bahar abla biz hallederiz sen işine bakabilirsin diyip leyaya göz kırptım.

L.elinize sağlık herşey çok güzel.

BH.afiyet olsun kızım diyip çıktı.

Leyaya baktığımda önündek patatesleri sinirle yiyordu.aahha bi insan sinirliyke nasıl bu kadar komik ve tatlı olur ya?Eğilip dudağının kenarında öptüm.

Ç.ketçap kalmış birtanem onu aldım sen sormadan söyliyim dedim.Yanıma gelip

L.hani bana sormadan öpmicektin bile bak 5 dakika önce verdiğin sözü bile unutuyorsun.

Ç.senin yanındayken sarhoş gibi oluyorum napim.Dünya yanıyomuş yansııın modu.

L.bişey itiraf ediyimmi.

Ç.söyle canım.omuzumdan doğru sarılıp kulağıma eğildi.

L.hayatımda hiç sarhoş olmadım ama senin yanındayken bende öyle hissediyorum.

Ç.ama bu bir itiraf değil ki ben zaten bunu görüyorum.Pislik diyip koluma vurdu.

L.hadi caanım söylemesem nerden anlıcan?

Ç.saat kaç oldu hiç ablam merak eder yurda geç kaldım demiyosun bıraksam bana hava hoş tabi de geceyi de burda geçircen.Hİİ çok geç kaldım diyip çantasını aldığı gibi hızla yanağımdan öptü o koşarken arkasından yetişip

Ç.dur kızım bu satte bn seni bırakırım eve.

L.koş ozaman abalma beni geberticek.

Ç.ahahah telaşını yerim senin küçük sevgilim.



Bir ısırık alsam mı şu tatlı hayattan? Leyça hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin