Başladığımız tarihleri buraya bırakıyormuşuz.
22.05.2022 | 18.00 (Pazar)
Furkan Olgaç:Bir Delinin Günlüğü
"Bendeki seni bilsen,sendeki senden vazgeçersin..."
09.09.2019
00.19Bugün lisenin ilk günü.
Yolum buraya düşmeden önce bir kez olsun dikkatimi çekmemiş okulun kocaman,gri duvarlarına bakıyorum.Bahçesini çevrelesin diye göğe kadar uzanan betonlar dizilmiş,kaçacağımızdan korkarcasına dikenli tellerle süslenmişlerdi.
Dudağımın bir kenarı usulca sağa doğru tırmanırken duvarlara bir kez daha göz attım.
Sanki bunlar kaçmamızı engelleyebilecekmiş gibi.
Anlaşılan fazla iyi korunuyordu.Böyle bir bina bizi kötülüklerden de korur muydu?
Acılardan,umutsuzluklardan,
hayal kırıklıklarından ve daha kötü olan nicelerinden...Anneme vardığıma dair kısa bir mesaj çekerken sonunda ayaklarım birbirleriyle tanışmaya çalışan yüzlerce heyecanlı öğrencinin doluştuğu bahçenin zeminine sağlam bir şekilde basabilmişti.
Ağaçların sıklaştığı,sanki gözlerden uzak dursun diye en köşeye iliştirilmiş,gölgede kalan banka doğru ilerlemiş ve tek omzumda emanetmişcesine duran çantamı gelişigüzel bir tavırla ahşap bankın üzerine bırakırken oldukça ağır hareketlerle çantamın biraz uzağına yerleşmiştim.
Öğrencileri tek bir sırada toplamak için çabalayan öğretmenlere,bu senenin ilk öğrencilerini ağırlamak için yapılacak törene hazırlanan müdür ve yardımcılarına,sanki yıllardır tanışıyormuş gibi muhabbet eden öğrencilere daha fazla bakma gereği duymadan telefonumdan rastgele bir şarkı açmış ve gözlerimi kapatmıştım.
Tek ayağımla ritim tutarak şarkının nakaratına eşlik ediyorken kısa da olsa huzura kavuştuğumu düşünüyordum.En azından muhtemelen karşımdaki banka oturmuş birinin,ağladığını anlamama yetecek hıçkırıklarını duyana kadar.
İstemeye istemeye göz kapaklarımı araladığımda yaşıtım olarak düşündüğüm bir kızın yüzünü elleriyle kapatmış,omuzları sarsıla sarsıla ağladığını gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acının Rengi - Günlük
Romance"Acıların da rengi vardır Kupa Kızı..." Başlangıç Tarihi:22.05.2022 Bitiş Tarihi: Kurgu tamamen bana aittir ve hakları saklıdır.Çalınması,alıntılanması, kopyalanması durumunda yasal işlem başlatılacaktır.