İyi okumalar🌺
Yorum yaparsanız diğer bölüm daha çabuk gelicekmiş yazar didii ;))
*Yazardan*
Genç çocuk sabah Ayaz tarafından omuzu öpülerek uyandı. Gözlerini açtığında karşısında Azer'in uyuyan yüzünü gördü. Omuzu tekrar öpülünce arkasını döndü ve sevecen bir şekilde ona "Günaydın." diyen Ayaz'ı gördü.
Ege de Ayaz'a "Günaydın." dedi uykulu sesi ile. Hala biraz uykusu vardı.
Ayaz "Rahat uyudun mu?" diye sorunca genç çocuk açılmayan gözleriyle kafasını salladı.
Ayaz Ege'ye biraz yaklaşıp kulağına "Azer'i öperek uyandırmak istiyorum, benimle birlikte Azer'i uyandırmak ister misin?" diye sorunca Ege çok heyecanlanmıştı.
Ege 'olur' anlamında kafasını salladı ve yatağa oturdu. Ayaz ise yerinden kalkıp Azer'in diğer tarafına geçti ve oturdu.
Ayaz eliyle 1..2..3 yaptığında ikisi de aynı anda Azer'in yanaklarını öptü ve gülerek geri çekildiler.
Azer kaşlarını çattı ve esneyerek gözlerini açtı. Gözlerini açınca karşısında Ege ve Ayaz'ı gördü. İkisini de kollarından tutup göğsüne yatırdı.
"Siz iki fare ne yapıyorsunuz?" Dedi yeni uyandığı için çatallı çıkan sesi ile. Ege konuşması için Ayaz'a baktı.
Ayaz "seni öperek uyandırmak istedik sadece." Dedi ve daha çok sarıldı Azer'e. Azer "saat daha erken uyuyalım hadi." dedi ve tekrar gözlerini kapattı.
O sırada çalan zil ile Ayaz "ben bakarım." dedi ve kalktı. Ayaz kapıyı açınca karşısında kirli sakallı, deri ceket giymiş adamı gördü.
"Demir?" dedi kaşlarını çatarak. Bu saatte burada ne işi vardı anlamamıştı.
"Merhaba Ayaz. Azer abi evde mi?" Dedi genç çocuk.
"Evde ama bir şey mi oldu?" dediğinde hemen arkasında biri belini sarmıştı.
"Hoş geldin Demir." dedi Demir'e bakarak, daha sonra Ayaz'a dönüp "sen içeri geç güzelim. Geliyorum ben." dedi.
Ayaz ne olduğunu anlamamıştı ama kafasını sallayarak yukarı, Ege'nin yanına çıktı.
"Gel Demir dışarıda konuşalım."
"Ne yaptın, bulabildin mi?"
"Buldum..."
***
Ayaz ve Ege yatakta oturmuş televizyon izlerken içeri Azer girdi. Demirden duydukları onu aşırı sinirlendirmişti. Böyle bir şeyin olabileceğini aklı almıyordu.
Azer Ege'nin yanına gidip alnına şefkatli bir öpücük kondurdu ve "biz hemen gelicez güzelim tamam mı?" Dediğinde Ege kafasını salladı.
Azer Ayaz'a baktı "bir gelir misin güzelim." Dedi. Tabi Ayaz ne olduğunu merak ettiği için hemen kafasını sallayarak Azer'in peşine takıldı.
Ege ne olduğunu pek anlamamıştı ama omuz silkip az önce izledikleri televizyon programına geri döndü.
Azer, Ayaz'a bakıp "dün akşam konuştuğumuz şey... hala öyle mi düşünüyorsun?" Diye sorunca Ayaz kafasını sallayıp "Evet."dedi.
"Peki o zaman... Ayaz..." Azer bir türlü cümlesini bitiremeyince Ayaz en sonunda "Azer korkutuyorsun beni ne oluyor?" Diye sordu endişeyle.
"Ege'ye söyleyelim mi?" Dedi Azer bir çırpıda.
Ayaz "gerçekten mi?" Dedi inanamıyormuş gibi.
"Evet. Ben eminim, sen de eminsen söyleyelim. Ayaz gülümseyip "söyleyelim sevgilim." dedi ve Azer'e sarıldı.
İki gencin içinde korku yok değildi. Ama ikisi de söylemek istiyordu. Ne olursa olsun söyleyeceklerdi...
Aağağağağağağağaağ
Noluyor noluyor
Bir boklar oluyor ama hadi hayırlısıSizi seviyorumm 😘
Oy vermeyi unutmayın çiçeklerim 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY IŞIĞI 🌙 BXBXb
Short StoryEşcinsel bir kurgudur. Azer, Ayaz ve onların bebeği Ege'nin aşkını içerir..